H4 Nieuw persoon

707 46 6
                                    

Jacob's pov
Ik snap nog steeds niet waarom mijn vader me heeft laten komen, hij zei dat het belangrijk was. Ik klopte op de deur en liep naar binnen. Ah Jacob goed je te zien. Ik ging in de stoel tegenover me vader zitten en vroeg: waarom moest ik komen? 2 mensen van ons zijn aangevallen door de Black Blood binnen onze grenzen. WAT! Wie zijn er aangevallen? Jack en Dain. FUCK!!! Is alles goed met ze? Ja alleen Dain heeft z'n beide benen gebroken. Ik heb moeite om mijn woede onder controle te houden. Ze hebben hulp gehad. Hulp? Hoe bedoel je? Luister Jacob, wat ik nu ga zeggen moet je goed onthouden oke? Ja. Ze liepen patrouille en kwamen wat ze dachten een mens tegen, ze liepen met haar hierheen toen ze werden aangevallen. Ze holp hun toen Dain gewond raakte, ze veranderde opeens in een wolf. Ze holp hun met de wolven, daarna hebben ze Dain naar het ziekenhuis gebracht en zijn ze hiernaartoe gegaan. Ik dacht eerst ook dat ze een mens was, toen ze uitlegde dat weerwolven niet kunnen ruiken dat ze een weerwolf is als ze mens is. Pap dat is onmogelijk, hoe weet je dat ze niet liegt vroeg ik. Omdat Jack en Dain achter haar staan Jacob. Hmmmpfff. Waar is ze nu dan? Ze is bij Jack ze mag daar overnachten. Oke dan ga ik daar maar heen. Ik liep naar de deur toen me vader me riep. Nee Jacob dat doe jij niet. En waarom dan wel niet? Omdat ik het zeg, laat haar tenminste even rusten. Overmorben komt ze hier met Jack en dan bepalen we wat er met haar gaat gebeuren. Tot die tijd wil ik niet dat jij haar zoekt. Hmmpfff best. Ik wil dat jij er dan ook bent, als toekomstige alpha wil ik dat jij ook meebeslist. Best tot morgen. Tot morgen Jacob.( voor de duidelijkheid ze leven in het zelfde huis dus daarom zeggen ze tot morgen en niet overmorgen) Ik sloeg de deur dicht en liep naar me kamer. Ik moest mijn kamer nogsteeds opruimen. Ik liep door de vuile was naar mijn bed. Ik ging erop liggen en dacht na: toekomstige aplha hoe verzin je het. Zonder dat ik het doorhad viel ik in slaap.

Tadaaaaaaaaaaaaa next chapter. Hope you liked it.

Jacob moet echt eens leren zijn kamer op te ruimen vinden jullie ook niet? Ik dus ook.




WEDSTRIJD

Ik ben opzoek naar een leuke meisjesnaam, weet een van jullie dr een laat een naam achter in een comment en dan kies is de leukste uit en die komt dan over een paar hoofdstukken in het verhaal. Good Luck.

See ya later xxx albertha











P.s ik schrijf dit om 0:51, ik weet het ik ben een Badass. Hhahaha nee grapje☺️☺️☺️☺️☺️☺️

DON'T MESS WITH MEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu