Jennie'nin kapısını çalıp beklemeye başladım. O sırada etrafımı da kontrol ediyordum. Jimin'in o sinirle ne yapacağı belli olmazdı.
Kapıyı açan Jennie beni gördüğünde şaşırmıştı.
Hala şaşkınlıkla bana bakarken göz devirdim.
"İçeri almayı düşünmüyor musun?" Zorla gülümsedi.
"Ah Rosie sen neden geldin kardeşim?" Tek kaşımı kaldırdım.
"Boşver neden geldiğimi, çekil şuradan" Jennie'yi kapıdan çekecekken izin vermeyip kapının önünü biraz daha kapattı.
"Rosé evli değil misin sen Jimin'in yanına gitsene!" Gözlerimi kıstım.
"Sen bir şey mi saklıyorsun ?" Kafasını hızla salladı.
Daha fazla burda durmak istemediğimden Jennie'yi itip içeri geçtim.
Koltuğun üzerinde bir adet Taehyung vardı.
"Taehyung!" Seslenmemle oturduğu yerden bana dönmüştü.
"Ah Rosé" arkamda ki Jennie'ye döndüğümde utançla gülümsüyordu.
"Jennie ? Kardeşim ?" Yanıma geldi.
"Bizde Taehyung'la sohbet ediyorduk" gözlerim Taehyung ve Jennie arasında gidip geliyordu.
"Ruj denerken mi sohbet ediyordunuz ?" Jennie şaşkınlıkla gözlerini açıp Taehyung'a baktı. Taehyung'un dudağındakı rujun farkına vardıklarında artık çok geçti.
"Rosie sen neden geldin kardeşim ?" Kollarımı önümde bağlayıp Jennie'ye döndüm. Aklı sıra konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
"Seninle uyumak istemiştim ve çokta uykum var bu yüzden Taehyung sana iyi geceler" sırıtıp Taehyung'u kapıya doğru ittim.
Jennie'ye döndüğümde Taehyung'a gülümsüyordu.
"Jennie!!" Gülümsemeyi kesip banyoya koştu. Görünüşe göre sorguya çekmemden korkuyordu.
Taehyung sonunda çıktığında banyonun önüne gittim.
"Çıkmazsan bunları herkese anlatırım!" Bir süre sonra banyonun kilidi açıldığında zafer gülümsemesiyle Jennie'yi kolundan çekip yatağa oturttum.
"Açıklama bekliyorum ?" Göz devirdi.
"Açıklanacak bir şey yok Rosé" saçını çektim. Yüzünü buruşturdu.
"Ya sen çocuk musun ? Yok diyorsam yok işte!" Gözlerimi kısıp yüzünü inceledim.
"Yalan söylüyorsun! Keşke banyoya girdiğinde dağılmış rujunu da silseydin" eliyle düzeltmeye başladığında sırıttım.
"Uzatma ve dökül!" Nefesini dışarı bıraktı.
"Sizin düğün gecenizde Taehyung beni öptü!" Gözlerimi şaşkınlıkla açtım.
"Ne?!" Jennie utançla başını eğip ensesini kaşıdı.
"Karşılık verdim. Sonra birbirimizden uzak kalmamızın daha iyi olacağını düşündüm ancak bu gece pek de öyle olmadı" avucumu alnıma bastırarak ağır ağır kafamı salladım. Salaktı!
"Az önce öpüştünüz yani ?" Zorla hafif bir gülümseme bırakıp kafa salladı.
"Onu seviyor musun ?" Dudaklarını büzdü.
"Bilmiyorum"
"Yanında ne hissettiğini anlat" biraz düşünüp kendi kendine gülümsemeye başladı. Şimdiden hoşlandığını farketmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MODALITÀ ITALIA
Fanfiction"Sensiz bırakırsan ölecek olan bu adama sevgini bahşedebilir misin Roséanne?" ... JIROSE