Jimin'in annesi Eun teyzenin ısrarıyla onların arabasına binmiştim. Bizim arabada yer yoktu ancak yeni bir araba çağırabilirdik tabi eğer Eun teyze kabul etseydi. Israrla öne oturtmuştu. Normalde gelin ve kayınvalide ön için kavga etmezler miydi ? Ah ne saçmalıyordum ben biz gelin kayınvalide değildik ki!!
Jimin ara sıra yandan bana bakıyordu. Bu tür şeylere dikkat eden biriydim birisi bana bakınca hemen hissediyordum.
"Ee Rose İtalya nasıldı tatlım?" Diyen Eun teyzeye hafif gülümsemiştim.
"İtalya gayet iyiydi kariyerim açısından da çok iyi oldu"
"Kaç senedir mankenlik yapıyorsun ?"
"4 senedir ama 2 senesi stajyerlik gibi bir şeydi"
"Erkek arkadaşın var değil mi?"
"Yok kariyerime odaklandığım için henüz bir ilişkiye fırsatım olmadı" diye cevapladım. Böyle bir sorunun geleceğini tahmin etmiştim.
"Anne ilişkisini ne yapacaksın rahat bıraksana" diyerek göz devirdi Jimin.
"Ne var oğlum Rose gibi güzel bir kızın ilişkisi var mı merak ettim. Hem bunlar normal şeyler değil mi?"
"İlişki normal bir şey tabiki ama ben kariyerimle ilgilenmeyi tercih ediyorum Eun teyzeciğm"
"Tabi ki ilgilen bitanem zaten karşına illaki birisi çıkar" dedi sırıtarak.
Herkesin birlik olup Jimin'i bana ayarlama çabasını anlayamıyordum. Jimin'den hazetmemiştim.
Arabadan indiğimiz gibi Eun teyzelere veda edip hemen onların evinin yanındaki evimize yöneldim bizimkiler çoktan eve girmişti.
Kapıdan girdiğimde salonda oturuyorlardı. Annem ve babam tekli koltuklara oturmuştu. Bende hemen karşısındaki koltuğa Jennie'nin yanına geçtim. Lisa sırıtarak bana bakıyordu. Herşeyden bir şey çıkarmasa olmazdı. Gıcık.
"Ben artık yatıyorum size iyi geceler" babama kafa sallayıp iyi geceler dedikten sonra abimde arkasından kalkmıştı.
"Min Ju teyzecim Taehyung ve Jimin'in sevgilisi yoktu değil mi ?" Lisa'ya göz devirerek iki saatte çıkan haberleri inceliyordum.
"Yok kızım hepsi işkolik bunların ama Taehyung ve Jimin için düşündüğümüz birileri var" o ikisini hele ki Jimin'i o ukalalıkla kimse beğenmezdi. Daha fazla ayakta duramayacağıma karar verip ayağa kalktım.
"Neyse Jeon hanımları ben yatıyorum size iyi geceler" "bu arada siz ikiniz sakın benim yatağıma gelmeyin evde bir sürü oda var derdiniz ne?" Diyerek Jennie ve Lisa'yı gösterdim.
Annem gülerken Lisa "çok ayıp Rose misafire böyle mi davranıyorsun sen" dedi dudaklarını büzerek.
"Sen bu evin gelini değil misin ?" Görümcelik görevimi yapmam gerek" diyip saçlarımı savurarak merdivenlere yöneldim. Jennie arkadan "ben senin kardeşinim aşk olsun Rosie" diye isyan ediyordu.
Kısa bir duşun ardından yatağa uzandım çok yorgundum.
...
"Rose Jungkook'un aldığı küpeler senin bavuluna karışmış olabilir mi bulamıyorum da ?" Sabah sabah başımı ütüleyen Lisa'ya göz devirdim.
"Benim bavuluma nasıl karışsın Lisa? Kaybetmişsin işte" dedim rujumu dudaklarıma yedirerek.
"Nerede bu ya?"
"Ya küpeyi falan bırakın da Jisoo şu bahar defilesinin dosyasını göndermişti gördünüz mü?" Jennie'nin dediği üzerine hızla ona doğru döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MODALITÀ ITALIA
Hayran Kurgu"Sensiz bırakırsan ölecek olan bu adama sevgini bahşedebilir misin Roséanne?" ... JIROSE