Slmagazin ; Dansçı Lalisa Manoban,manken Park Rose ve menajerleri (kim Jennie, kim jisoo) Seoul havalimanında görüntülendi.
Arkadaş oldukları doğrulandı.Marrylc; Come to England!
Lorenfd; Mancherai all'Italia
*Yorumlar sınırlandırılmıştır*
...
Uçaktan indiğimiz anda hakkımızda bir sürü haber yapılmıştı. Artık gerekmedikçe İtalya'ya dönmeyecektik işlerimizi burda devam ettirecektik. Seoul'u özlemiştim ancak yılda sadece bir kaç kez gelebiliyordum. Sayın jeon ailesi Jennie ve benim gelmeme pek müsade etmiyorlardı. Kendileri tehlikeli bir işin içinde oldukları için öldürülmemizden korkuyorlardı.
Babam ve annem izin verse de, annemin ilk evliliğinden olan abim Jeon Jungkook izin vermiyordu. Bizi korumak istediğinin farkındaydım ancak fazlası sıkıyordu. Sırf başımıza birşey gelmesin diye kimseye bizden bahsetmemişlerdi sadece Lisa biliyordu o da abimin sevgilisi olduğu içindi. Annem babamla evlendiğinde babam abime kendi soyadını vermişti.
Babam abimi öz oğlu olmasa da çok severdi bu yüzden soyadını ona vermekten çekinmemişti. Bizim Jennie'yle soyadımız ise aslında Jeon'du fakat kimse anlamasın diye sahte bir soyad oluşturulmuştu. Büyük ihtimalle yakında Jeon ailesinin kızları olduğumuz duyurulurdu.
Lisa ve abime gelirsek kendileri benim sayemde 2 yıldır sevgililerdi. Lisa'nın abisi Yoongi'nin İtalya'da bir şirketi vardı. Zaten Lisa ve abim sevgili olunca mecburen tanışmışlardı. Aynı sektörden oldukları için pek anlaşmazlık yaşamamışlardı. Lisa ve ben mesleklerimiz sayesinde tesadüfen tanışmıştık. Öyle olunca Lisa'nın menajeri Jisoo ile de arkadaş olmuştuk. Jisoo evliydi. Jennie ve ben kardeştik o benden 5 dakika büyüktü bu yüzden kendini ablam sanıyordu. Kardeş olduğumuz anlaşılmasın diye menajerim olmuştu.
Çok garipti, Seoul'da doğupta kimseyi tanımamak. Mesela abimin arkadaşları bile bizi bilmiyordu. Doğduğumuzu biliyorlardı fakat hemen sonrasında öldük zannediyorlardı.
"Rose" Jennie'nin sesiyle kendime gelmiştim. "Hadi inelim geldik" diyip kapıyı açmıştı.
Geldiğimiz yer Jeon oteldi. Abim bizi alana kadar burda kalacaktık. Bu otele en son çok küçükken gelmiştik. Burda çok fazla anımız vardı. Jennie'nin beni havuza atmasıyla boğulma tehlikesi bile atlatmıştım.
"Ee Rose gelmeyecek misin?" Dedi Lisa otelin kapısından seslenerek. "Geliyorum" diyip Jennie ve Lisa'nın yanına ulaştım. Jisoo evli olduğu için kocası Seokjin'le birlikte gitmişti. İşleri yüzünden evliliğin bile tadını çıkaramıyordu. Jin onun için İtalya'ya gelmişti fakat yinede çok görüşememişlerdi. Bu yüzden 1 ay tatil olması Jisoo'ya yarayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MODALITÀ ITALIA
Fanfic"Sensiz bırakırsan ölecek olan bu adama sevgini bahşedebilir misin Roséanne?" ... JIROSE