a trí

1.2K 94 75
                                    

Louis

Odamda oturmuş gelen maillere bakıyordum. Yakında okul partisi düzenleneceği için öğrencilerden taleplerini rica etmiştim. Onlar da bana mail üzerinden isteklerini yazmışlardı.

Süslemeler için bir öğrenciden güzel bir fikir almıştım. Tabii bir de yemek meselesi vardı.

Derince iç çektim. Sandalyeme yaslanıp gözlerimi ovuşturdum. Sanırım liseli ergenleri mutlu etmek için bunlara katlanmam gerekiyordu.

Masamın üzerindeki telefon çalmaya başlayınca irkildim. Üzerine eğilip kimin aradığına baktım.

Harry.

Neden beni arıyordu? Şu an iş saatindeyim ve bana yapacağı teklifi kabul edebilir miyim bilmiyorum.

Yeşil butona bastım, telefonu kulağıma götürdüm. "Alo."

"Selam Louis." sesi fazla neşeli geliyordu.

"Selam." dedim ne diyeceğini merak ederek.

"Ne yapıyorsun?"

"Öğrencilerden gelen mailleri okuyorum. Yakın zamanda parti var da." fazla detaya girip onu sıkmıyorumdur umarım.

"Oh, çok güzel." biraz sessizlik oldu. "Aslında şu an yatağımdayım."

Kaşlarımı çattım. "Ve bunu bana neden söylüyorsun?"

"Rahatlamaya ihtiyacım var ve sağ elim işe yaramıyor."

"Şu an... sen..." ne diyeceğimi bilemiyordum. Bir insan bu tip bir meseleye nasıl tepki verir?

"Evet. Senin ellerine ihtiyacım var."

Yutkundum. "Neden çıkıp birini bulmuyorsun?" sertleşmeye başlamıştım.

"Çünkü hiçbiri senin kadar zevk vermiyor." daha önce böyle bir telefon görüşmesi yapmamıştım. Yemin ederim.

"Harry..."

"Parmaklarının içimde nasıl hissettireceğini merak ediyorum."

"Harry hayır, işteyim." masaya eğilip alnıma avucuma yasladım. Şu an olmaz.

"Şu an kendimi parmaklıyorum." ağzından ufak bir inleme kaçtı.

"Bunu yapamam."

Daha yüksek inledi. "İki parmak... Benim parmaklarım seninkilere göre daha büyük tabii, ama seninkileri tercih ederim. Eminim mükemmel hissettiriyorlardır."

Pantolonumun fermuarımı açtım ve boxerımı da indirdikten sonra penisime elimi sardım. Kapıyı kilitlemem gerektiğini biliyordum fakat şu an kalkmak için fazla serttim.

"Bunu denemeliyiz Louis. Beni parmaklamalısın." inlemeleri çoğalmıştı.

"Kasıklarına öpücükler bırakıyorum." bu işe bulaşmıştım bir kere.

"Oh, e-evet!" sesi yükseldiğinde geleceğimi zannettim. Elimdeki penisi sıktım.

"Aletinin başını sıcaklığıma sürtüyorsun."

"Yavaşça giriyorum ve dudakların aralanıyor." penisimi hızla çekiştirmeye başladım. İş arası ufak bir moladan zarar gelmezdi değil mi?

"Sert olmanı istiyorum, hızlanıyorsun."

"Dudaklarına kesik kesik öpücükler bırakıyorum ve tatlı noktanı buluyorum." hayal etmemeye çalışıyordum ama bu imkansızdı.

"Karnıma geldiğimde-" ağlarcasına bir ses çıkarttığında geldiğini anladım. Gözlerimin önüne bu manzara gelince ben de inleyerek elime geldim.

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin