a dó dhéag

915 73 112
                                    

Long hair Harry'nin yeri bende her zaman ayrı olacak sanırım...

Oy sınırı +40                   iT's YoU
Yorum sınırı +75           To Begin Again...

Louis

"Alo bebeğim."

"Efendim Lou?" kulağıma sevgilimin minnoş sesi dolunca gözlerimi mutlulukla kapadım. 

"Restoranın önünde seni bekliyorum."

"Tamam, beş dakikaya yanındayım." telefonu kapadım ve ceketimin cebine koydum. Şu sıralar işim erken bittiği için Harry'i işten alıyordum. Ardından eve gidip güzel bir akşam yemeği yiyorduk. Genellikle yemekleri Harry hazırlıyordu çünkü bilirsiniz, o şef ve ben bu konuda berbatım.

Ama bu akşam Liam bizi yemeğe çağırmıştı ve oraya geçecektik. Zayn'in de geleceğini söyleyip bizi bilgilendirmişti. Ayrıca dipnot olarak ufak bir sürprizinin olduğunu da söylemişti.

Biraz sonra siyah kabanına sarılmış kıvırcık adamı görünce düşüncelerimden sıyrıldım. Arabanın kapısını açıp yanımdaki koltuğa oturan güzel adamı gülümseyerek seyrettim.

Hemen uzanıp dudağıma bir öpücük bıraktı. "Merhaba Lou." sert esen rüzgardan dolayı kızarmış dudaklarına baktım. Bir yandan arabayı hareket ettirirken diğer yandan Harry'e yanıt verdim. "Merhaba bebeğim."

Yanakları hafif kızardı, elmacık kemikleri gülümsediğinden dolayı belirginleşti. Ama benim favorim ortaya çıkan gamzeleriydi. "Bana 'bebeğim' demen çok hoşuma gidiyor."

Direksiyonu hafif sağa kırdım. "Bebek olduğundan dolayı olmasın?" kıkırdadı. "Seni çoook seviyorum." uzanıp yanağıma kocaman, sulu bir öpücük bıraktı.

Biraz sonra kırmızı ışıkta durduğumda ben de kıvırcık olana doğru uzandım. Dudağına kocaman, uzun ve tutkulu bir öpücük bıraktım. "Ben de seni çoook seviyorum." ışık yeşile dönmeden son kez kızarmış yanaklarına da birer öpücük kondurdum.

Liam'ın evine geldiğimizde arabayı uygun bir alana park ettim. Siyah Mercedes'ten iner inmez Harry'nin yanıma gelmesini bekledim. Elimi, onun büyük ve yüzüklü eline sarıp kapıya doğru ilerledim.

Tam zile basacağım sırada Harry, "Dur!" diye beni ikaz etti. Önemli bir şey olduğunu düşünüp hızla ona döndüm. "Bir şey mi oldu aşkım?" kafasını iki yana salladı. "Hayır. Sadece..." kabanını eliyle düzeltti, ardından saçlarına geçti. "Nasıl görünüyorum?"

Onun bu tavrı hoşuma gitti. Ona sokularak burnumu burnuna sürttüm. "Sen her zaman harika görünüyorsun. Bu soruyu sorman bile hata." cevabım onu mayıştırmış olacak ki kollarını boynuma doladı.

Ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada âniden açılan kapıyla ikimizde yerimizden sıçradık. "Aşk kuşları." Liam ve Zayn yan yana durmuş bizi süzüyordu.

Harry hemen kollarını boynumdan çekti ve kendisine çeki düzen verdi. "İyi akşamlar Bay Payne ve Bay Malik."

Zayn'in kaşları yukarı kalktı. "Neden nikahımızı kıyacakmış gibi davranıyorsun?" esmer oğlanın bunu demesi Liam'ın hoşuna gitti. Öyle bir kahkaha attı ki neredeyse bütün sokak inledi.

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin