a sé déag

690 60 7
                                    

Oy sınırı +35
Yorum sınırı +60

Harry

"Şef! Ana yemek hazır mı?"

"Evet! Beş dakika içinde servise başlayabilirsiniz!" her zaman olduğu gibi restoranda öğleden sonraları yoğun oluyordu. Bütün çalışanlar olarak kafamızı kaşıyacak vakit bulamıyorduk.

Ana yemeği çalışanlardan birine teslim ettim. Tam tekrar ocağın başına geçecektim ki telefonumun çaldığını fark ettim. Cebimden çıkardığım gibi ekrana baktım.

Louehh.

Bu yoğunluğun arasında birkaç dakikalık bir kaçamağın sorun olmayacağını düşünüyorum.

Yeşil butona bastım ve telefonu kulağıma götürdüm. "Alo?"

"Merhaba bebeğim." sevdiğim adamın o kusursuz aksanı kulaklarıma doluştu. İstemsizce gülümsedim. "Merhaba Louis."

"Meşgul müsün?"

"Aslında evet, ama sorun değil." tezgâha yaslandım. İçeri girip çıkan garsonlarda gözlerimi gezdirdim.

"Daha sonra da konuşabiliriz."

"Hayır Lou. Hem senin sayende biraz dinlenme fırsatı buldum." gerçekten bacaklarım ağrımaya, ellerim kaşık tutmaktan su toplamaya başlamıştı.

"Pekala." bir süre sadece nefes sesi duyuldu. "Sana bir sürprizim olduğunu söylemek için aradım." kaşlarım yukarı kalktı.

"Hm... Ne gibi bir sürpriz bu?"

"Aslında pek öyle sürpriz denecek bir yanı yok. Ama benim için anlamı büyük."

"Akşam görebilirim değil mi?" içimi büyük bir merak duygusu sardı.

"Elbette. Eve geldiğinde ilk işim sana sürprizi göstermek olacak."

"Oh Louis. Daha fazla heyecanlanmama neden oluyorsun." kıkırdadı. Kafamı eğerek ben de gülümsedim.

"Şef!" bana seslenen garsona baktım. Kızarmıştı ve bakışları epey sertti. Elimle beklemesini söyledim.

"Lou, benim gitmem gerek. Akşam görüşürüz."

"Tamam bebeğim, görüşürüz. Kendine dikkat et." öpücük attıktan sonra telefonu kapadım. Ben sırıtmakla meşgulken yanıma gelen garsonu fark etmedim.

ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ

Evin kapısı açıldığında karşımda mavi kazağıyla ve elindeki sigarayla sevdiğim karşıladı beni.  "Merhaba Lou." içeri geçerek elimdeki poşetleri hızlıca mutfağa götürdüm. "Merhaba güzelim."

Geri geldiğimde Louis olduğu yerde bekliyordu. Üzerimdeki kabanı ve siyah eldivenlerimi çıkartarak portmantoya astım. Hemen yanımdaki adama döndüğümde sigarasından bir duman çekiyordu.

"Ee..." dedim yanına doğru adımlarken. Sigara kokmasını umursamadan kollarımı boynuna sardım. "Sürprizi göstermeyecek misin?" gülümsedi. Belimden tutarak ikimizi de koltuğun yanındaki küllüğe doğru yürüttü. Sigarasını küllüğe bastırarak söndürürken hareketlerini izledim.

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin