a seacht

1K 84 124
                                    

Medya: Dinimiz Louis Tomlinson.

Harry

Bir cumartesi gecesi... Gay bardayım, çünkü gerekçelerim var. Ve konunun ana karakteri ise Louis Tomlinson.

Onunla beraber olduğumdan beri başka kimseyle olamıyordum. Olsam bile ne zevk alabiliyordum ne de rahatlamış hissediyordum. Tam tersine; üzerimde sürekli bir gerginlik oluyor, bir an önce bitmesini istiyordum.

İlk başta bunun nedenini Louis'nin çok iyi olmasına yordum. Ama sonradan fark ettim ki durum hiç de öyle değil. Bende konuyu dostum Zayn'e açtım. İlk söylediği şey ise Tomlinson'a giderek âşık olduğumdu.

Ama ben birine âşık olmak, ona bağlanmak istemiyorum. Her ne kadar yüreğim benden habersiz kendini bir adama kaptırmış olsada.

Bu gece de deneyecektim. Kendime yüreğimi o lise müdürüne kaptırmadığıma ikna edecektim. Belki de bu ahmaklıktı, hem de büyük bir ahmaklık. Ama düşünmekten beynimi yemektense bir şeyleri eyleme dökmek daha mantıklı geliyor.

Önümdeki viskinin pipetiyle oynadım. Artık bu konuyu düşünmekten bıkmıştım. Hele Zayn'nin, beni en iyi tanıyan kişinin, bu şekilde cevap vermesi içimi kemiriyordu.

Masama biri oturduğunda bakışlarımı bardağımdan kaldırdım. Açık mavi gözleri, simsiyah saçları ve takım elbisesiyle önümde nefes kesici bir adam vardı.

"Selam." elindeki bardağından bir yudum aldı. Gülümsemeye çalıştım. "Selam."

"Ben Jack." etkilenmiyorum kahretsin. "Ben de Harry. Memnun oldum." yüzüklerle dolu elimi karşımdaki adama uzattım. Elimi sıktı. "Ben de. Ojelerin güzelmiş."

"Teşekkürler." dedim ojelerimi inceleyerek. Bu aralar açık turuncu favorimdi. "Birini mi bekliyordun Harry?" diye sordu. Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Hayır, sadece kafa dağıtmaya geldim." cevabımı beğenmiş gibi bir hâli vardı.

"Yanına gelebilir miyim?" diye sorduğunda gülümsedim. Kibar birisiydi ve büyük ihtimalle güzel anlaşacaktık. En azından önceden bu şekilde olurdu. "Elbette."

Oturduğu koltuktan kalkarak yanıma geldi. Yüzü yüzüme epey yakındı. Benden uzun olduğu için kafamı kaldırmam gerekiyordu.

Parmaklarını saçlarıma atıp geriye doğru yavaşça taramaya başladı. "Çok güzelsin Harry." uzanıp dudaklarıma yoğun bir öpücük bıraktı.

Adam tek gecelik bir ilişki için fazla kibardı. "Teşekkürler Jack." dedikten sonra elimi aletine uzattım ve bastırdım. Dişlerini sıkarak bana bakmaya devam etti.

Yavaşça kucağına çıktığımda hiçbir şey hissetmiyor oluşuma lanet ettim. Elimi sakallarının arasına koydum. Louis'ninkine göre daha sertlerdi. Ayrıca onun yüz hatları daha keskindi ve elmacık kemi-

Aklım Louis'ye gittiği için kızdım kendime. Başka bir adamın kucağındaydım ve gene de o aklıma geliyordu.

Jack'ın dudaklarına zarar verircesine saldırdım. Kendimle olan savaşım yüzünden öfkeliydim.

Esmer olan ellerini belime sarıp beni kendisine biraz daha bastırdı. Bense gözlerimi kapayıp kapamamak arasında gidip geliyordum.

O an. Hayatımın şokunu yaşamış olabilirim. Başka bir adamın kucağında, dudağımda hızla hareket eden dudaklarla rezil gibi hissettim kendimi.

Louis ile göz gözeydik. Bana bakışlarını nasıl tarif edebilirim bilmiyorum. Ancak hayal kırıklığı barındırdığı kesindi. Buğulanmış gözlerini hemen kaçırdı benden. Vücudumu büyük bir utanç kapladı. Beni öpmeye devam eden adamdan değil de mavilerini benden çekmiş olandan utanıyordum.

Hızla dudaklarımızı ayırdığımda Jack bana şaşkınlıkla bakıyordu. "Harry? Sorun nedir?" Louis boş bardağını barmene verirken bir şeyler söyledi ama anlayamadım. Barmen kahkaha attığında ise kaşlarımı çattım. Ne demişti?

"O adamdan mı hoşlanıyorsun?" hâlâ Jack'in kucağındaydım ve elleri kalçamı tutuyordu. Ama asıl önemli olan söylediği şeydi.

Bir şey söylemediğimde ellerini vücudumdan çekti. "Eğer ondan hoşlanıyorsan yanına git Harry. Başkalarıyla zaman geçirmeye çalışma." Jack'in kibar birisi olduğunu anlamıştım ama bu kadarı şaşırmama neden oldu.

Ellerimi yüzüme kapadım, berbat hissediyordum. "Çok rezilim." kucağından çoktan inmiş olduğum adam elini omuzuma koydu. "Hayır Harry, sadece seviyorsun." dolmuş olan gözlerimi esmer adamın gözlerine çıkardım. "Özür dilerim."

Kafasını iki yana sallayıp gülümsedi. "Hadi, onun yanına git." toparlanmaya çalıştım, bu berbat ruh halinden kurtulmam gerekiyordu.

Jack'e bir kez daha teşekkür ettim. Ayaklandım ve barmen ile sohbet eden Louis'nin yanına doğru yürümeye başladım.

Tam ona hislerimi itiraf etmeyi düşünüyordum ki bir kez daha şoka uğradım. Louis... tezgâhın üzerinden barmene doğru uzanmış, dudaklarını öpüyordu.

Olduğum yerde donakaldım, beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Beynimin ve vücudumun bu denli tepki vermesi hakkım değildi, biliyorum.

Kaşlarımı çattım kendime geldiğimde. Bu gece her şeyi itiraf etmekte kararlıyım. Sonu iyi de bitse kötü de.

Bar taburesinde oturan adama süratle ilerledim. Onu kolundan tutarak barmenden ayrılmasını sağladım. Louis'nin konuşmasına dahî izin vermeden onu barın çıkışına sürüklemeye başladım.

Arkamdan bir şeyler söyleyen adamı duyamıyordum ama pek de hoş şeyler söylediğini zannetmiyorum.

Gözüme ilişen tenha bir yere getirdim bizi. Louis'nin kolunu bıraktığımda sırtı duvara çarptı. "Siktir Harry! Ne yaptığını sanıyorsun?" sesi öyle yüksek çıkmıştı ki bir an onu tanıyamadım.

"Asıl sen ne yapıyorsun?" bizim kavga etmememiz gerekiyor. Sakince oturup sana içimdekileri itiraf etmeye ihtiyacım var.

"Sen ne yapıyorsan ben de onu yapıyorum!" mavileri sinirden koyulaşmıştı. Burun delikleri hızla açılıp kapanıyordu. Benden nefret ediyor...

"Özür dilerim." yere çömelip elimle yüzümü kapattım. Her şey berbat oluyordu ve bunun sorumlusu bendim.

"Özür dileyerek nereye varmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama ben gidi-"

"Seni seviyorum!" gitmemesi için söyleyebileceğim tek şeydi bu sanırım. "Seni seviyorum Louis." ellerimi yüzümden çektim. Bana arkası dönük olan adamın sırtına baktım.

Birkaç dakika öylece durdu, hiçbir şey söylemedi. Endişeyle ayağa kalkıp yanına ulaştım. Elimi omuzuna koyup koymamak arasında gidip geliyordum.

"Louis... Bir şey söyle. Lütfen."

Bok gibi bir bölüm oldu biliyorum. Bunun için sizden özür dilerim, ama şu sıralar nedense yazamıyorum.

Ayrıca bu bölüme smut eklemedim çünkü biraz daha duygu yoğunluğu olan bir bölüm olmasını istedim.

Oy vermeyi ve bol bol yorum bırakmayı unutmayın! ❥

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin