a trí déag

845 54 42
                                    

Medya: Sürekli âşık oluyorum. 😩

Louis

Dünyadaki en güzel şeylerden biri, gece sevgilinizle aşkla seviştikten sonra birbirinize sarılarak uyumak olabilir. O saniyelerde dünyanın sadece sizin etrafınızda döndüğünü düşünüyorsunuz ve huzuru iliklerinizi kadar hissediyorsunuz.

Sabahın erken saatlerinde gözlerimi istemeyerek açtım. Uykumu alamamıştım, çünkü bilirsiniz bütün gece Harry'le birlikte olmuştuk.

Her tarafımın ağrıdığını hissedebiliyorum. Ama özellikle bir tarafım daha çok ağrıyor, ön taraflarda bir yer.

Gözlerimi ovuştururken bir yandan ağrıyan bölgeme baktım. Ancak gördüğüm şey ile gözlerimdeki ellerimi çekmem gerekti.

Tanrım! Harry neden erkekliğimi okşuyor?

Arkası yarı dönük olan sevgilimin suratına baktım. Mışıl mışıl uyuyordu. Arada ağzından mırıltılar çıkıyordu. Eli sürekli boxerımın üzerinden erkekliğimi okşayıp duruyordu.

"Harry." omzuna, uyanmasını dileyerek, bir öpücük kondurdum. Ama nafile. Tam tersine bu sefer elini çekip çıplak kalçasını sürtmeye başladı.

"Nasıl bir rüya görüyorsun sen böyle?" diye kendi kendime söylendim. Durum biraz streslenmeme ve huysuzlanmama neden oldu çünkü yarı sertleşmiştim.

"Harry." sesimi bu sefer biraz daha yükselttim. Gene de işe yaramadı. Kalçasını hareket ettirmeye devam etti.

Onu uyandırmam gerekiyordu. Zaten gece yaptığımız sexten dolayı fazla yorgundu. Daha fazla yorulmasını istemiyorum.

Yavaşça boynuna götürdüm dudaklarımı. Dişlerimi hafifçe ince deriye geçirdim. Vücudunu gererek inledi. "Mhmm."

Bu nasıl bir libidodur?

Hayretle kıvırcık adama baktım. Gerçekten, Tanrım. Ben seninle ne yapacağım?

Kalçasını yavaşça çektiğinde rahatladım. Uyandığını düşünüyordum. Ama hayır. Elini boxerımdan içeri sokarak erkekliğimi kavradı.

"Ah Harry!" neredeyse çığlık attım. Yanımdaki uzun adam sıçrayarak gözlerini açtı. Bana sadece kafasını çevirerek baktı. "Lou? Bir şey mi oldu?" aslında bir bebek gibi olmasına rağmen bu kadar azgın olması tuhaftı.

Boxerımın içindeki elinin bileğini tuttum. Gözlerini gözlerimden ayırdı ve bakışları aşağıya indi.

Ağzının nasıl açıldığını izledim. Elini hemen çekti. "Özür dilerim." yanakları kızarmaya, nefesi hızlanmaya başladı. "Bazen... bazen ıslak rüyalar görebiliyorum." dedi bakışlarını benden kaçırarak.

Arkasını tamamen dönerek cenin pozisyonuna geçti. "Harry..." kssinlikle sertleşmişti.

"B-Ben lavaboya gideceğim." diyerek kalçasına kadar uzanan yorganı üzerinden attı.

Tam kalkmaya yeltenmişti ki onu belinden tutarak kendime çektim. "Beni sert mi bırakacaksın?" diye kulağına fısıldadım. Boynundaki tüyleri diken diken oldu.

"Yorulmuşsundur diye düşünmüştüm."

"Hayır. Yorulmadım, ama sen yorulduysan-"

Kalçasını bana doğru bastırdı. Dişlerimi sıktım. "Rahatlamak istiyorum." kafasını bana çevirerek dudaklarıma ulaşmaya çalıştı.

Ona yardımcı oldum. Dolgun dudaklarına ulaşarak ikimizi de ateşli bir öpücüğe sürükledim.

Hâlâ cenin pozisyonunda yatıyordu. Elimi öne uzatarak penisine sardım. Aşağı yukarı sıvazlamaya başladığımda nefesi biraz daha hızlandı. O da boxerımın lastiklerini çekiştirmeye başladı.

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin