a cúig

1.2K 82 124
                                    

Louis

Salonda oturmuş bir yandan sigaramı içerken bir yandan televizyondan ülke durumuna bakıyordum. Sanırım bu aralar ortalık biraz karışık.

Tam ikinci sigaramı yakmıştım ki yanımdaki telefonum çalmaya başladı. Elime alıp kimin aradığına baktım.

Harry.

Odamda yaptığımız sexin üzerinden neredeyse bir buçuk hafta geçmişti. Büyük ihtimalle telefon seksi için arıyordu.

"Efendim Harry."

"Selam Louis. Bak sana ne diyeceğim." sesi yüksek ve heyecanlı geliyordu. Sanki büyük bir haber patlatacakmış gibi. "Seni dinliyorum."

"Hani geçen gün üçlü yapmaktan bahsediyordun ya." o bir blöftü kıvırcık adam. Sanırım o bu konuyu ciddiye almıştı.

"Eğer istersen hâlâ yapabiliriz. Bir arkadaşım kab-"

"Hey, ağır ol bakalım." araya girme gereği duymuştum. Sonuçta gerçekte üçlü yapmak istemiyordum. "İstemiyorum."

"Ama Louis..." o dolgun dudaklarını büzdüğüne yemin edebilirim. "Lütfen, bak çok eğlenceli olacak. Söz veriyorum."

İç çektim ve oturduğum yerden kalktım. Salonda aşağı yukarı yürümeye başladım. "Daha önce hiç üçlü yapmadım." diye itiraf ettim.

"Oh." dedi ve birkaç saniye sustu. "Her şeyin bir ilki vardır, değil mi?" asla pes etmeyecekti. Onu az çok tanıyordum. Kafasına bir şey koyduğunda mutlaka yapıyordu.

"Arkadaşın erkek mi?" amacım üçüncü şahıs hakkında bilgi sahibi olmaktı. Pasif miydi yoksa aktif mi?

"Evet. Ama istersen bir kız arkadaşım da var."

"Ne tür bir arkadaşlık bu? Hepsiyle yatıyor musun?" bunu sormam yanlıştı. Sonuçta hayatına burnumu sokmamı gerektirecek bir şey yoktu.

"Elbette hepsiyle yatmıyorum. Neyse, o zaman konumu at da gelelim."

"Ne?" içtiğim sigarayı küllükte söndürdüm. Bu evde asla o tip bir olay yaşanmayacak.

"Louis, lütfen." sesi cilveli çıkıyordu, sondaki 'e' ve 'n' harflerini uzatmıştı.

"Neden senin evinde yapmıyoruz? Ya da onun?" diye itiraz ettim. Ben bardan biriyle çıktığımda bile onu evime getirmeyen bir adamım.

"Çünkü farklı yerler olaya zevk katıyor. Gerçi senin için pek öyle olmayacak ama olsun." sadece kendini düşünen birisin Harry Styles.

"Pekala." kendimi tekrar koltuğa bıraktım. Ne kadar konuşursam konuşayım istediğini almadan gitmeyecekti. "Konumu atıyorum."

"Teşekkürler Louis. Oraya gelince seni ödüllendireceğim." telefonu pat diye suratıma kapatınca ekranla bakıştık birkaç saniye. Onun önemsediği tek şey kendisi ve aldığı zevkti.

ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ

Yaklaşık yarım saat sonra kapımda dikilen iki adamla bakışıyordum. Harry üzerine kırmızı bir gömlek -sadece alttan iki düğmesi ilikliydi.- ve kocaman kemerli deri bir pantolon giymişti.

Fiche A Hocht | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin