Medya: Görülmemiş bırakıyorum. <3
Oy sınırlaması +35
Yorum sınırlaması +80Louis
"Bebeğim, bana neden trip atıyorsun şimdi? Ben ne yaptım ki?" restoranın lavabosunda ellerini yıkayan sevgilime baktım. Somurttuğundan dolayı dudakları aşağıya düşmüş, kaşları çatılmıştı.
"Ne yaptım diye soruyor bir de!" bağırınca sesi eko yaptı. Islak olan ellerini bana doğru silkeledi, ıslaklıkla yüzümü buruşturdum. "Kadın sana kur yaptı gözümün önünde! Üstelik sen de gülümseyip yüz verdin!" burnundan sert sert soludu. "Hâlâ ne yaptım diye soruyor!"
"Kadını kırmak istemedim. Biliyorsun senden başkasına bakar mıyım ben?" ellerimi beline sarmak için uzattığımda üstlerine sertçe vurdu. "Bilmem? Bakar mısın?" gerçekten Harry'nin tribi zerre çekilecek iş değildi.
"Söz bir daha öyle şeyler yapmam. Yemin ederim gözlerimi senin gözlerinden ayırmam." tekrar ellerimi beline uzattığımda bu sefer tepki vermedi. Bundan yararlanarak ellerimi beline koyup ona yanaştım. "Hadi bırak şu inandı da öpüşelim, sevişelim." sesimi bilerek incelttim. Hoşuna gitmiş olacak ki gülümsedi.
"Hep böyle oluyor, iki kelimeyle gönlümü alıyorsun." kafası sola doğru dönüktü. Hemen uzanıp yanağına bir öpücük bıraktım. "Affettin mi beni?" kafasını çevirdi. "Affettim." dudağıma uzandı ve sesli bir öpücük bıraktı.
Anında kapanmış gözlerim öpücüğün kısa olmasına sinirlenerek açıldı. "Bu kadar mı?"
"Ne bu kadar mı Louis? Cezalısın." gözlerim büyüdü. "Beni böyle cezalandıramazsın." dudaklarımı boynuna sürtmeye çalıştım, ama geri çekildi. "Bunu o kadına yüz verirken düşünecektin."
Kollarımdan kurtularak lavabonun demir kapısını ittirdi ve beni yalnız bıraktı.
ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ𓃰ෆ
"Hiç açmayacaksın zannettim." Liam söylenerek ayakkabılarını çıkardı. Zayn de elindeki poşetleri yere bırakıp botlarının bağcıklarını çözmeye başladı.
"Söylenme. Üzerimizi giyiniyorduk." göz devirerek yanımdan geçti. "Azgınlar." Zayn onun bu söylediğine gülümsedi ve içeri geçti.
"Hoşgeldiniz." Harry şakıyarak önce Zayn'e sonra da put gibi duran Liam'a sıcak bir kucaklama verdi. "Hadi geçin oturalım."
Hep birlikte koltuklara kurulduk. "Louis, o üstündeki sence de sana göre biraz büyük değil mi?" Zayn gülerek işaret parmağını beyaz kazağa yöneltti. "Ah, evet. Bu normalde Harry'nin. Kapıda sabırsız iki deve olunca ne bulduysam giydim." gülümsemesinin solmasını izledim.
"Neyse ne." dedi Liam elini havada sallayarak. "Biraları getireyim de biraz kafa bulalım." ayağa kalkıp Zayn'nin yere bıraktığı poşetleri orta sehpaya getirdi.
Harry
"Lou..." koltukta oturan sevgilimi tek parmağımla dürttüm. Yarı açık gözleriyle bana dönüp gülümsedi. "Efendim güzelliğim." sanırım biraz sarhoş olmuştu. Gerçi ben de epey içmiştim.
"Bu ikisini ne yapacağız?" orta sehpaya kafalarını koymuş ve sızmış olan arkadaşlarımızı gösterdim. "En iyisi onları misafir odasına götürmek." iki koca adamı üst kata taşımak zor olacaktı. "Ama onlar en iyisini hak etmiyor." deyip bana göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiche A Hocht | LS
FanfictionBarda geçen güzel bir gecenin ardından iki adam tekrardan karşılaşırsa neler olur? • Smut ⭕ • Tomlinson bir lise müdürü 🥕 • Styles bir şef 🍌