Oy ve yorum bırakmayı unutmayın! ♥︎
Louis
"Harry, nerede kaldın?" yorganı üzerime alırken hâlâ gelmemiş olan sevgilime seslendim. "Geliyorum Lou!" diye banyodan bağırdı.
Ben yatağa iyice yerleştiğim vakit yanıma pıtı pıtı adımlarla geldi. Uzamış olan saçlarını ufak bir tokayla toplamıştı. "Ne kadar sevimli göründüğünü ikimiz de biliyoruz, ancak yatarken bile çıkarmayacak mısın o tokayı?" diye gülerek sordum. Bu şekilde saçını toplamak aşırı hoşuna gidiyordu ve son bir haftadır ortalıkta böyle dolanıyordu.
Küçük bir kahkaha attı. "Çıkaracağım, merak etme." saçındaki lastiği tek harekette çıkartıp komodinin üzerine koydu. Ardından yatağın kendi kısmındaki yorganı kaldırıp altına girdi.
"İyi geceler Lou." bana döndüğünde ışık hâlâ yandığından dolayı parıldayan yeşilleriyle dip dibe geldim. "İyi geceler Harold." nefesim resmen yüzünü yalamıştı.
Kısık sesle "Işığı kapatmamı ister misin?" diye sordu. Fakat bir yandan da yutkunmama neden olacak bir hareket yaptı: Gözleri dudaklarıma kaydı.
"Bilmem." aptalca olduğunu bilsem de bir cevap vermek zorunda hissetmiştim kendimi. Şu an ânın büyüsüne kapılmış haldeydim.
Cevabıma gülümsedi. Hızla uzanıp dudaklarıma yoğun ama kısa bir öpücük bıraktı. "Bu hâllerine bayılıyorum."
Kaşlarım yukarı kalktı. Öpücük beni sersemletmişti. "Hmm..." kıkırdadığında resmen bayılacaktım. Beni çok çabuk etkiliyordu.
"Harry."
"Efendim Lou."
"Bu gece de uyuyamayacağız sanırım." dediğimde yüzünde ufak bir şaşkınlık ifadesi belirdi. Ama hemen sonra gülümseyerek bana arkasını döndü. "Bir haftadır gece gündüz yapıyoruz. Popon hiç ağrımıyor mu senin?"
Sesinden bana kızmadığını anlayabiliyordum. Ona doğru kayarak arkasından vücuduna sarıldım. "Senin ağrıyor mu?" hızla kollarımın arasında bana doğru döndü. "Bunu soramazsın!"
Alt dudağını büzmüş adama baktım. "Ama sen bana sordun!" kaşlarını çattığında uzanıp alnına bir öpücük bıraktım. "İstemiyorsan sorun değil. Hadi uyuyalım." üzerinden eğilip ışığı kapatmaya yeltendim. Ancak Harry'nin eli bir anda aletimi sıkınca çığlık atarak elimi geri çektim. "Ne yapıyorsun?" şaşkın gözlerle ona baktım.
Eli hâlâ aletimi tutuyorken sırıtıp "Fikrimi değiştirdim." dedi.
Kısa bir süre suratına baktım. "Öyleyse neyi bekliyorsun? Öp beni." sanki bunu dememi bekliyormuş gibi birden elini sakallarıma daldırıp iştahla dudaklarımı öpmeye başladı. Az önce istemediğini üstü kapalı bir şekilde belirten o değilmiş gibiydi.
Öpücük kısa sürede ateşlendi. Ve birden kendimi onun üzerindeyken buldum. "Bugün iki tur yapalım diyorum." dedi nefeslenmek için durduğumuzda. Omuz silkerek üzerindeki pijamadan kurtulmaya çalıştım.
Pijama kafasından çıktığında onu yatağın ucuna doğru fırlattım. Dudaklarım hızla boynuna oradan da köprücük kemiğine indi. Ellerimi alt pijamasının lastiğine götürdüm bir yandan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiche A Hocht | LS
FanfictionBarda geçen güzel bir gecenin ardından iki adam tekrardan karşılaşırsa neler olur? • Smut ⭕ • Tomlinson bir lise müdürü 🥕 • Styles bir şef 🍌