Del 26) you got to remember me!

148 5 0
                                    

Louis's POV
" Kristina kan vi prøve igjen?" " Ja selvfølgelig!" "kom bli med meg" " hahaha hvor skal vi?" Jeg ville ta henne med til den største engen der vi pleide å le og ha det artig som aldri før😄 " dette er utrolig" det neste jeg så var hun som lå seg ned på det høye gresset😄 jeg la meg ved siden av henne og sa til henne: "husker du noe?" "Dessverre ikke"

Kristinas POV
Jeg tror kanskje jeg har følelser for Louis, jeg er ikke helt sikker. " Går det brannen deg du var ikke helt med" sa louis til meg før jeg viste ordet av det kysset jeg louis og han kysset tilbake, helt til han trakk seg unna. "Unnskyld jeg bare" "nei det går fint det er ikke din feil at du ikke husker, jeg har alltid likt deg men du er kjæresten til Niall!" "JEG MÅ HUSKE NÅ!!" "Ok kom bli med meg" " han tokk meg med til en stor hytte, jeg hadde sett den før, ja jeg husker allt men ikke niall😭" jeg neste hoppet på ryggen til Louis, jeg pleide alltid å gjøre det :) " jeg husker dette her vi pleide å gjøre dette bestandig " " Ja kan godt henne for jeg husker alt nå, bortsett fra Niall 😰" " det var synd det med Niall, vent litt hva var det du sa!! Du husker meg" " ja jeg vet ikke hvordan jeg klarte å glemme deg!" "Du er min aller beste venn!" " Kom vi får til gutta å sier alt!!" Vi gikk til guttene "hei sa jeg og Louis i kor" hvordan gikk det sa alle i kor " emmh vel ikke, det gikk supert jeg kan huske alt, unnskyld Niall jeg kan fortsatt ikke huske deg😥"

Niall's POV
Jeg kan ikke tro at hun fortsatt ikke husker meg :( plutselig fallt Kristina og slo hodet sitt, vi ringte til sykehuset, hun blødde veldig mye.! Vi hadde sittet her i neste 4 timer, endelig våknet hun. "Niall hva gjør jeg her?" " Du fallt på en Stein" "jeg føler meg fin :)" i neste øyeblikk, kysset hun meg. "Hvorfor gjorde du det?" " Mener du at du ikke liker meg mer?" " Kan du huske meg?" " Ja etter jeg fallt kan jeg huske allt og alle." Dette er den beste dagen i livet mitt. " Jeg er så lei for det med at jeg gle.." Lengre kom jeg ikke før han avbrøt meg" " det går bra det er ikke din feil" " Niall jeg må si noe men du må ikke få panikk jeg .....
_____________________________
Hva tror dere hun skulle si?
Hva syns dere?
Sorry for kort kapittel, men har rle prøve i morgen, må øve, i morgen skal vi begynne med svømming!!!!!!💗💗💗👏

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now