Jeg vet ikke helt hva som skjer, jeg vet at jeg skrev et innlegg om at jeg ikke kom til og oppdatere før jul. Men her er jeg overraskelse <33 husker ikke het hva jeg skrev sist del sorry hvis det ble noen endringer :) pluss har fikset en twitter bruker der man kan få informasjon om oppdateringer og div, følg meg om du vil Xx1DxX0
1 dag senere
Kristinas Pov
Vi har vært her i en dag nå, det har ikke skjedd så mye spesielt. Jeg har fått tre romkamerater, Riley, Hannah og Julie. De er så bestemte de skal bestemme alt , det som er litt synd med campen er at Harry og Louis har mange fan girls etter seg.
Jeg gleder meg syykt til etterpå gjett hva som skjer.... guttene kommer jeg klarer ikke vente. Naill og Liam kommer det blir artig. Jeg er litt lei meg fordi Zayn har sluttet i bandet fikk vite det i går. Men vi holder fortsatt kontakte så det ligger noe positivt i det også.
Jeg respekterer valget hans. Mobilen min begynte og vibrere, det var en tekst fra Niall, de er 5 minutter fra campen! Jeg må si det til Harry og Louis. Jeg sendte Harry og Louis en melding om at vi måtte møtes. Vi bestemte oss for å møtes i bungalowen til Harry.
Da vi alle hadde kommet til bungalowen til Harry, sa jeg "Guttene er bare 5 minutter unna!" Jeg gleder meg sånn", sa Harry "Jeg har en overraskelse til dere, alle dere skal dele bungalow, du (Harry) Niall Louis og Liam.
"Kødder du du er best" sa Harry og ga meg en stor klem. "Så dere vet at jenter ikke får lov til og bo med guttene?" "Ja", svarte Harry " Jeg smisket litt med sjefen og fikk lov siden dere var kjendiser, takk og lov jeg likte ikke de jentene jeg var på rom med uansett."
Harry hoppet av glede, "Dette blir bare bedre og bedre" sa han. "Vi skal bo i bungalow 2, det er tydeligvis den fineste." , sa jeg. Vi pakket bagene våre og gikk til bungalow 2, da vi kom dit var allerede Niall og Liam kommet. Jeg hoppet på dem begge to og ga dem en stor klem.
"Jeg har savnet dere sånn!", sa jeg "Vi har bare vært borte i en dag" Lo Niall. "Så hva er det første vi skal gjøre?" "Jeg vet dette er barnslig men den leken der vi stiller hverandre 20 spørsmål." "ok" svarte jeg.
Niall's POV
"Jeg begynner!" jeg klarte ikke slutte og se på Kristina hun er noe av det nydeligste og følsomste jeg har sett hva kan jeg si jeg elsker henne, men hun elsker ikke meg. Jeg begynte. Kristina, hvordan hadde du det hjemme før du flyttet inn med oss?" (Husker ikke de første delene så finner opp noen ting)
" Jeg hater og snakke om dette, men det var sånn som dette: Moren min hatet meg, faren min tok selvmord da jeg var 5, jeg var enebarn hadde en venninne som viste seg og være fake. Jeg ble mobbet og slått alle behandlet meg som om jeg ikke var noe, og jeg kuttet meg selv."
Harry's POV
Jeg så Kristina inn i øynene hun holdte på å få panikk det så ut som om hun skulle besvime, og hun gråt så det fosset. Jeg vart kjempe bekymret, og løp bort til henne og bærte henne til sengen sin, "Godt jobbet Niall." Jeg la Kristina ned i sengen sin og jeg la meg vedsiden av henne.
"Harry?" "Ja" "Du må ikke bli sint på Niall han visste det ikke, han stilte bare et normalt spørsmål og jeg kom ute av kontroll." "Jeg vet men jeg vart livredd" Ok jeg gråter aldri men nå gråt jeg også. Kristina så opp på meg.
"Ikke gråt" sa hun. Hun la seg tett inntil meg, og sovnet på brystet mitt. Jeg har aldri følt noe så strerkt for en jente som henne , jeg kunne gjort alt for henne. Jeg elsker henne hun betyr alt for meg.
Neste dag på kvelden (Sorry for hopping)
Harry's POV
Vi hadde fått snakket ut om alt, nå satt vi alle rundt et bål og snakket. Jeg satt rett ved siden av Kristina jeg bare satt å så på henne, hun var helt nydelig. Da plutselig min gamle venn Nate bestemte seg for og dytte meg av stolen og ta plassen min. Han la hånden rundt Kristina.
Hun fjernet den ved å si, hold deg unna. Jeg reiste meg og slo til han rett i ansiktet han begynte å blø. Hva hadde jeg gjort. Kristina dro i armen min sånn at jeg satt meg igjen. "Harry hva går det av deg" Hvisket hun. "Unnskyld var litt vanskelig og kontrollere meg selv da alle guttene bestemmer seg for å flørte med deg."
"Det er ikke sant!" Hvisket hun. Hun tok tak i armen min og dro meg med til hytten. "Harry du kan ikke slå folk jeg elsker deg og bare deg, og det vet du. Du må lære deg og slappe av", sa Kristina "Ja jeg vet, jeg elsker deg." Kristina kysset meg og jeg kysset henne tilbake, jeg ble roligere med en gang.
"Kristina du aner ikke hvor mye jeg elsker deg, du betyr alt for meg du må aldri forlate meg!" sa jeg "Det ville jeg aldri gjort, så lenge du aldri sårer meg, jeg elsker deg!" Jeg elsker deg også."
Mobilen vibrerte til Kristina. Jeg tok den opp siden hun ikke brydde seg om jeg gjorde det. da sto det *Jeg kommer etter deg pass på, jeg skal finne deg vent og se!" øynene mine ble store, "Kristina hva er dette!"
___________________________________________________________
Så hvordan var delen Håper dere likte den. Gi meg tips til neste del så går det fortere!
Dere er fantastiske og takk for tolmodigheten.
Legg meg til på twitter for oppdateringer på historien :)
Twitter: Xx1DxX0
YOU ARE READING
Da livet mitt ble forandret!
FanfictionDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...