Del 34 :)

117 3 2
                                    

Kristina's POV
" Kan vi gå opp å snakke da?" Spurte jeg " Ja selvfølgelig" svarte Harry vi gikk opp og satte oss i sofaen " For ikke så lenge siden ble jeg adoptert bort til en dame og en mann.

De var så snille men da Laila døde det var det hun het, begynte faren min å slå meg og prøvde å voldta meg men jeg fikk meg alltid unna.

Han var alltid full og hvær gang jeg kom hjem fra skolen var det eneste han gjorde å slå meg, jeg prøvde å ta selvmord hvær dag men han fant det alltid ut og klarte alltid og fikse det, han begynte å slå meg enda hardere"

Jeg viste Harry alle sårene å blåmerker på ryggen min å magen min. " Hvis jeg hadde funnet han hadde jeg drept han!" Sa Harry " jeg ville aldri latt deg gjøre det, han ville skadet deg og da kunne jeg ikke ha levd med meg selv.

Det er bare det at han er fortsatt i live å jeg tror han prøver å finne meg!" Det rant flere tårer nedover øynene mine. Harry holdt rundt meg og prøvde å trøste meg

" ja men uansett jeg håper jeg aldri får se han mer. Du å Tuva er de enste som vet om dette så vær så snill og ikke si det til noen" " jeg ville aldri gjort det mot deg!"

" Jeg er så glad jeg møtte dere" sa jeg " jeg er glad vi møtte deg å :)" " Vil du se en film og prøve å komme på noen andre tanker.?" " Ja værsåsnill" " Hva vil du se?" spurte han meg. " The Notebook" "Skal bli"

Harry's POV

jeg fant fram filmen og trykket på play. " du er virkelig den bestevennen man kan ha" sa hun å kysset meg på kinnet. Jeg rødmet noe sykt. Jeg er så forelsket i denne jenta men jeg tror ikke hun føler det samme.

Etter 1 time i filmen hadde hun allerede sovnet på på brystet mitt. hun er så nydelig der hun ligger.

Hva skal jeg gjøre, jeg tørr ikke si det til henne. Jeg er livredd for at hun kommer til å finne på noe igjen, og aldri i livet om jeg skal la 'faren' hennes finne henne.

"Hva er det du tenker på" sa hun veldig trøtt. "ikke noe" " men hvor skal jeg sove i natt?" jeg kan ikke akkurat sove med Niall." " Du kan sove med meg hvis du vil?" " ja god i idè, men kan vi legge oss nå?" "ja kom så går vi til rommet mitt."

Vi gikk til soverommet og la oss i sengen jeg bredde på henne dynen og vi lå å snakket en stund. " God natt" sa hun og kysset meg på kinnet. " god natt" sa jeg og kysset henne på pannen.

Jeg hørte noen lyder, jeg åpnet øynene mine og så at Kristina ikke lå der. Jeg gikk inn på badet å der satt hun. "hva er det du gjør?"

"jeg får ikke sove" " Å da setter du deg på badet" sa jeg og lo litt. " Ja kan du ikke sitte med meg?" " Ok, jeg kommer ikke akkurat til å få sove jeg heller"

" Skal vi finne på noe i morgen?" " Med guttene mener du?" spurte hun " nei jeg mente egentlig bare deg og meg men vis du ik" " jo det hadde vært artig, hvor da?" Jeg vet om et perfekt sted" " ok" sa hun og gjespet. hun sovnet på skulderen min.

Kristina's POV

Jeg våknet opp og merket at Harry ikke var der, og hvordan i all værden havnet jeg i sengen hans igjen. Jeg hørte noen rope til hverandre nedenfor. Jeg løp ned trappen og der står Niall og Harry og roper til hverandre. "Kristina kan vi snakke?" spurte Niall. Jeg ga opp og bare gikk med på det. " Ok du får 5 min."

Vi gikk inn på soverommet hans. " det er ikke som du tror, det var sånn at vaktene sa at hvis jeg ikke kysset henne eller spillte med så måtte jeg slå opp med deg. Det var derfor jeg gjorde det." " greit jeg tror deg men vi kan aldri bli som før, vi er bare venner. Uansett tror jeg at jeg er forelsket i noen andre."

" Jeg savner deg veldig " sa han og det rant en tåre ned fra øyet hans, jeg klarer bare ikke se gutter gråte, jeg tørket bort tåren hans. " venner greit?"

" Ok men jeg kommer til å gjøre alt for å få deg tilbake." "værsåsnill det er ikke vits du mistet meg siden den gangen, Tuva min Xbestevenninne er forelsket i deg og jeg takler bare ikke det." " Jeg er ikke forelsket i henne men ok venner." " venner" Sa jeg og ga han en klem.

Jeg gikk ut og ventet på at Harry skulle gjøre seg ferdig, vi skulle ut å gå en tur eller noe han skulle vise meg et sted han husket fra barndommen eller noe.

Vi var kommet til et stor hav langt inne i skogen hele plassen for oss selv, det var en liten båt der. vi satte oss i båten og Harry begynte å ro. han hadde med svømmebriller så jeg tror vi skal bade. jeg skulle sette meg ved Harry, helt til han dyttet meg av båten og hoppet utti selv.

" Takk for den du" sa jeg. vi tok på oss svømmebrillene og dokket under vann. det var helt fantastisk. vi svømte oppover for å ta luft. jeg tok av meg svømmebrillene og han gjorde det samme. jeg hoppet på han sånn at vi begge datt under vannet.

jeg åpnet øynene under vann og så litt utydelig men kunne se han jeg svømte til han og han svømte mot meg, jeg kysset han. jeg svømte oppover og han gjorde det samme da vi var kommet opp kysset jeg han enda en gang. "unnskyld, det er bare det at, jeg liker deg Harry." " jeg liker deg og." Jeg smilte fra øre til øre.

Vi gikk bortover stranden og holdte hender. " Dette stedet er fantastisk" " Kristina, vil du bli kjæresten min?" "Kunne denne dagen blitt noe bedre, selvfølgelig vil jeg det!"

-------------------------------------------------

Hva syns dere? Denne delen var kanskje ikke den beste. 3 kommentarer til neste del

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now