Del 29

159 4 0
                                    

Kristina's POV
Vi hadde bestemt oss for att vi skulle møte Harry på starbucks, jeg er den som skal møte opp, og fortelle han om spøken. Jeg syns litt synd i han egentlig, men han skremte meg skikkelig så han fortjener det.

Vi var på vei til, starbucks når vi var fremme, sto Harry ved kassa. Jeg gikk bort til han og begynte å snakke. " Hei hvordan føles det å bli lurt, jeg tok igjen for det med skremmingen." " Jeg så Harry ble skikkelig lei seg, han savner henne virkelig! "Du jeg beklager det var ikke meningen å gjøre deg så lei deg, kan jeg få en klem?"

Jeg gidde Harry en god å varm klem, jeg sa unnskyld minst 100 ganger. Da vi brøt klemmen, spurte jeg " vil du ta en kaffe?" "Ja gjerne" sa han

Vi har sittet her en time nå og han har tillgitt meg og jeg har tilgitt han. " Skal vi gå hjem?" "Ja" svarte han. " Vi gikk hjem, det er et lite stykke med det var ikke en sky på himmelen så det gikk fint. " Jeg er glad i deg, Harry du vet det?" Sa jeg og gidde han en klem. " Jeg er glad i deg å"

Harry's POV
Jeg lurer på når Katie kommer hjem? Hmmm... Plutselig pinglete mobilen min. " Jeg skal bare skjekke
( k = Katie- H = Harry)
K: 'Hei du husker da vi ble sammen for 3 uker siden?'
H: ' ja beste dagen i livet mitt:)'
K: ' jeg slår opp, jeg har funnet en ny'
H: 'hva mener du, hvorfor og kommer du tilbake.'
K: jeg bare liker deg ikke lengre og jeg bor her liksom nå men kommer tilbake en eller annen gang.
H: 'greit hade skal prøve å glemme deg!'
K: har allerede glemt deg :)

Kristina's POV
"Hvem var det?" Spurte jeg så begynte Harry å gråte og jeg gikk bort til han og gidde han en klem. " Hva er det og hva skjedde." "Katie slo opp med meg på melding, og sa at hun hadde funnet noen andre, og hadde allerede glemt meg" sa han " hva man slår ikke bare opp på melding", sa jeg i klemmen. vi gikk hjem og jeg tok tak i hånden til Harry, fordi han er min bestevenn og jeg ville trøste han.

Da vi var kommet til huset, slapp jeg hånden hans, og vi gikk inn i huset. Jeg ble med Harry opp, og alle gutta kom mot Harry og spurte hva som hadde skjedd siden han hadde grått.

Han sa, " K, K, Katie slipp på melding, hun hadde funnet en ny og sa at hun hadde allerede glemt meg. Jeg sa " hvem gjør sånt ?" "Glem hun da" sa Zayn " jeg skal prøve" sa Harry. " Noen som vil se film?" Alle satt seg ned og se på film ( komedie) under filmen skjedde:
-____________________

Hva skjer under filmen????

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now