Her er en ny del, håper dere liker den!
_________________________________
Niall's POV
Jeg hørte mye jente gråt og hulking fra rommet til Harry så jeg gikk inn, og fant ut at det var på badet. Jeg banket på døren og kom inn. " Hva skjer her, hvem er det?" Det var ei jente med langt hår akkurat likt Kristina's. Harry fortalte alt om jente som bare satt der og gråt.
Jeg syns veldig synd på henne. Jeg trodde det var Kristina først da jeg så henne men jeg merket at hun hadde grønne øyne og mørkt brunt hår. Jeg savner henne veldig, jeg skulle aldri sagt det til henne.
Jeg satt meg ned vedsiden av Harry og Kristine. " Harry?" spurte jeg "Ja" "Jeg er lei for at vi kranglet, jeg skulle aldri sagt det til henne" "Det går fint men jeg er redd det er litt for sent nå." sa han Da Kristine sa noe som jeg vart virkelig overrasket over.
Kristinas POV
"Dere er begge forelsket i henne men hvorfor ikke bare bli venner igjen og kanskje en eller annen dag kommer je hun!" sa jeg og hadde akkurat innsett hva jeg sa Harry så rart på meg og spurte " Hvordan vet du alt dette?"
" Emmh je jeg sa jeg "Hvordan?!" Sa harry strengt som skremte meg litt. "Folk har snakket om det" sa jeg og satte meg ned å gråt brydde meg ikke om jeg så ut som en 3 åring, jeg hadde aldri sett Harry så bekymret og sint men også lei seg på en gang.
Jeg har fått skikkelig skyld følelse. " Kan vi gå tilbake til rommet nå jeg trenger å sove" Sa jeg trist og litt redd på samme tid. Vi hadde gått tilbake til rommet og jeg prøvde å sove å til slutt hadde jeg gråt meg i søvn.
vi satt rudt frokost bordet alle sammen untatt Zayn han sover sikkert. Men til slutt var alle samlet rundt bordet. " Hvem er det" Sa Zayn altså min bror:(
"Det er Kristine" svarte Harry. jeg bare satt å så ned i bordet. "Du kan sikkert si Hei til Zayn han biter ikke" Jeg så opp og sa Hei. "Kristina" sa Zayn Jeg vridde på hode fort å ga han et blikk han forsto. Harry og Niall så meg heldigvis ikke de bare så rart på Zayn.
" Zayn det er Kristine" sa Harry "Ja jeg jeg, de lignet litt bare det var alt" svarte Zayn. "Kristine, kan jeg snakke litt med deg?" Spurte Zayn. "Ok sa jeg stille." vi gikk inn på rommet til Zayn.... "Kristina jeg har savnet deg så mye!" Ropte Zayn "Hyyyssssh!!" sa jeg
"Men hvorfor forteller du det ikke til Harry, han er så deppa du skjønner det bare ikke" "Jo jeg har dårlig samvittighet og alt jeg kan se det på han og jeg hater det, men jeg vil at han skal finne det ut selv." " ok men kan jeg gi deg et tips?"
"Ok" du bør kanskje ikke ta håret ditt bak øret eller i en hestehale. da kommer de til å kjenne igjen fødselsmerke ditt." Jeg har et fødselsmerke som er formet som et halv hjerte på høyre siden av nakken og Zayn har den andre halvdelen på nakken sin. " Takk glemte det nesten" sa jeg og tok håret over øret mitt igjen.
Da vi var ferdig med å spise, gikk jeg, Harry, Louis og Niall for å se på en film. " Hvilken film vil du se Kristine sa de samtidig, ja det var litt skummelt men jaja. " The notebook, favoritt filmen min" " det var kristina sin også"sa Harry.
" Åh" sa jeg "Kristine kan jeg få snakke med deg litt sa Niall, noe som skremte meg litt hva om han skjønte det. Nei aldri. "Ok" vi gikk inn på badet og han sa " Jeg ville bare vite hvorfor du vet at om Kristina er dere venner?"
"Nei jeg kjenner ikke Kristina, vi er kanskje begge fra Norge men må det bety at jeg kjenner henne?" "Hvordan vet du at hun er fra Norge, det er det ingen andre som vet." "Jeg bare gjettet" sa jeg usikkert.
Niall's POV
" Skal vi gå tilbake" Spurte jeg men jeg ville bare ha en liten klem først :/ "Kan jeg få en klem?" spurte jeg " Ja hvorfor ikke" svarte hun og ga meg en klem jeg tok å la håret hennes bak øret å da viste jeg det, har skjønt det en god stund egentlig men jaja "Jeg viste det!" ropte jeg.
_________________________________________________________
Hva syns du om delen? vil dere ha mer? Hva skjer nå? Pliiis kommenter noen tips eller noe pliiiiiis! Vel håper dere likte det var alt for nå :) forresten skal prøve å få en del til i løpet av uka men jeg skal på jobb fra Mandag til lørdag så kan bli litt vanskelig men skal prøve hvis jeg kommer på noen. pliiis gi tips da kommer jeg på noe å da går det raskere :) hade
YOU ARE READING
Da livet mitt ble forandret!
FanfictionDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...