Her får dere en ny del, håper dere liker den
-------------------------------
Kristina's POVDa jeg og harry var kommet hjem, sto Louis og så oss rett inn i øynene. " Hvor har dere vært? ", spurte han. "Vi tok oss bare en tur", svarte jeg. Han så alvorlig ut så alvorlig ut. "Har vi gjort noe galt?", spurte jeg. " nei da jeg ville bare se reaksjonen deres." Sa han. Jeg slo han ( på tull) " Dust", sa jeg
" Kristina hvilken dag er det i morgen", spurte Louis. " emmh fredag." svarte jeg. " Nei din tulling, gjett en gang til." " jeg er ganske sikker på at det er fredag i morgen" Harry og Louis så på meg, og det begynte å bli ubehagelig. " kan dere pliiis fortelle meg hva som foregår?", spurte jeg litt redd. " du har jo bursdag i morgen!. ropte Louis.
" oja det spiller, det bryr jeg meg ikke så mye om egentlig."sa jeg " Men du blir jo 18." sa Harry. " Ikke gjør noe stort nummer ut av det." " å joda vi skal ut å feste." Sa Harry. " Ok da, så hva skal vi gjøre nå?" spurte jeg. " NSP!" ropte Louis. " Like barnslig som vanlig hører jeg." sa jeg " Det er faktisk en alvorlig lek!" sa han dønn seriøs.
Alle hadde samlet seg i en ring, alle vil si Zayn, Louis, Niall, Harry, Liam og meg. " jeg starter!" ropte Louis. " NSP Niall?" "S" svarte han. " Hvem liker du?" han så litt ned i bakken. "En jente jeg aldri kommer til å få igjen, Kristina."
"NSP Harry?" " S" "Hvem liker du?" " Kristina" plutselig sier Zayn " Hey ikke du også, hold deg unna søsteren min, kan jeg få snakke med deg Harry?" " Ja så lenge du ikke dreper meg" "Dust"
Zayn's POV.
Vi gikk på rommet mitt, " Det er ikke noe på gang mellom dere er det?" Han så ned i bakken. "HARRY?!" " Vi er sammen." " Hvis du knuser hjerte hennes som Niall gjorde, skal jeg drepe deg!!" Ropte jeg. " jeg ville aldri aldri gjort det Niall gjorde!" Ropte Harry " Ok men hvis du gjør d" "ALDRI!"
"Bare vær forsiktig!" "OK" Vi gikk tilbake å Kristina så meg rett inn i øynene. " Hvis dere hadde vært der 1 min til skulle jeg trodd at en av dere var død." sa hun. " Så lenge han ikke sårer deg så" sa jeg " vent er du og Harry sammen?" Spurte Niall. "Ja, hvordan det?" Niall sprang opp i full fart. Jeg tror ikke han taklet det så bra.
Men han knuste tråssalt søstra mi. Vent det var ikke han som knuste henne det var jo Tuva, så hva skl jeg gjøre nå? Jeg må komme opp med noe. Jeg løp etter Niall. Jeg gikk inn på rommet hans, der satt han og gråt. " Niall kan vi snakke?" "Skal du drepe meg eller noe?" " Nei jeg tenkte gjennom dette, og det var jo bestevenninna som knuste henne ikke deg, jeg er så lei for det." sa jeg
" Alt jeg vil er å få henne tilbake, men nå er hun å Harry sammen og det er ingenting jeg kan gjøre!" "Jeg kan ikke tro at jeg sier dette, men du må jo prøve ikke sant?" " Ja men hvordan" "Sorry kompis men dette må du finne ut av selv."
Niall's POV
Hvordan skal jeg få henne tilbake, Hvordan? Dette er umulig. Jeg vil ikke akkurat gjøre det motsatte av det hun sa ' det er ikke vits jeg er forelsket i noen andre' sa hun. Ja og jeg fant nettopp ut hvem det er. Jeg har vært så dum.
Og jeg kan heller ikke tro at bestevenninnen hennes ville gjør dette mot henne. Hun er den mest fantastiske jenta man kan ha, og jeg klarte å miste henne! hva skal jeg gjøre?" Jeg er glad hvis hun er glad, Jeg angrer på det jeg gjorde å må rette det opp igjen men hvordan?
----------------------------------------------------------------------------
Hjelp meg jeg har ikke peiling på hva jeg kan skrive! Pliis hjelp. Hvis dere gjør det så kan det være en sjanse for at jeg skriver et kappitel hvær uke et eller to. Men da må jeg ha noe å skrive om så plis kommenter noen tips det ville ha hjulpet :) Takk for de som leser og håper dere liker historien. Jeg kunne trengt noen tips til den neste historien jeg skal skrive eller kan begynne å skrive å gi ut etter denne :) Plis kommenter. Jeg vet dette ikke er den beste delen, håper den ikke ble alt for kjedelig men uansett, snakkes snart igjen:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Da livet mitt ble forandret!
Hayran KurguDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...