Så kom Kristina inn å sa:
Kristina's POV
Hei jeg hørte navnet mitt var det noe dere ville? Louis: Hvor lenge har du stått der? " Kom nettopp" jeg løy jeg hørte det Liam og Louis sa, det betyr at Zayn snakket sant og det er veldig søtt at han ikke ville ødelegge vennskapet. Men jeg kan ikke tro at Liam sa at Louis ikke skal være med meg😖 "men Louis kan jeg snakke med deg igjen du dro sist gang?" " Det passer dårlig nå Sorry😐" " v-vel okey "sa jeg med tårer i øynene , ville han ikke engang snakke med meg mer, ignorerer han meg dette kan bare ikke skje.
Louis's POV
Jeg føler det var litt feigt å ikke snakke med Kristina men jeg kan ikke jeg kan ikke være med hun mer😢 kanskje jeg bør holde meg unna henne litt men det er greit når gutta er rundt men det stikker i hjertet når jeg ser Niall og Kristina kysse men de elsker hverandre jo så jeg kan ikke gjøre noe med det, håper dette går bra😥
Kristina's POV
Okey jeg må fokusere på noe annet, jeg følte meg ikke så bra jeg mener... Jeg kjente øynene ble tunge plutselig ble allt svart..
2 timer senere...
Fortsatt Kristina's POVJeg våknet og ser 5 gutter stirre på meg jeg reiser meg og sier hva skjedde? Niall kom bort og klemte meg han klemte meg kanskje litt for hardt "Niall du klemmer meg for hardt" "Sorry men er du okay?" "Ja jeg... Plutselig husket jeg noe fra barndommen min og det eneste jeg husker fra før var at jeg ikke hadde det så bra men dette var verre!!! Plutselig fallt jeg sammen og gråt. " J-j-jeg må gå og legge meg litt😭 jeg gikk opp trappa men klarte ikke gå opp hele den var ganske lang og på det 12 trinnet fallt jeg. Jeg ble tatt i mot av Niall og han ble vettskremt. "Går det bra med deg?" "Ja" Niall løftet meg opp i brudestilling og løftet meg inn på rommet i senga. "Tusen takk" "Har du vondt noen steder" "ja litt i hodet" jeg så Niall spurtet ut og tenkte "bryr han seg ikke om meg" Jeg så at Niall kom inn igjen med en ispose han lå den på pannen min. "NIALL DET ER ISKALDT!" "Sorry jenta mi men det hjelper" "jeg trodde først at du ikke brydde deg å stakk av" "hvordan kan du tro det" " sikkert bare hodet som tenker"
Niall's POV
Det stakk litt i hjertet av å høre Kristina si at jeg ikke brydde meg, men jeg visste at hun ikke mente det og var litt syk. "Niall jeg elsker deg" " Jeg elsker deg og jenta mi" jeg gjorde allt jeg kunne for å få henne til å føle seg bedre. Men det hjalp ikke så jeg tokk med Harry og Zayn inn vi begynte å lage grimaser osv men hun smilte ikke engang! Jeg ba guttene gå ut og begynte å synge "you and i" til slutt fikk jeg henne til å smile👏 " det var det jeg ville du skulle gjøre synge en sang til meg" "du er bare deg selv du er du ikke, men hva var det du begynnte å gråte av i stad"
Kristina's POV
Jeg ville ikke si det for plutselig kan han begyne å erte meg, jeg vet ikke hva jeg tenker lengre jeg snudde meg i mot han å begynte å sove. Men plutselig hørte jeg Niall og Louis krangle å sloss og Louis sa hold deg unna jenta mi så sa Niall hun er jo ikke jenta de jeg er jo sammen med henne og jeg elsker henne plutselig hørte jeg et stort smell!!
_______________________________________________
Hva tror dere skjer
hvorfor krangler Niall og Louis om henne!
Insta: Malin123r
Hvis jeg får 1k følger blir det en ekstra lang del !!!❤️ love u folks
YOU ARE READING
Da livet mitt ble forandret!
FanfictionDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...