Del 40

90 5 1
                                    

Ny del:)..

Kristina's POV

Jeg åpnet øynene forsiktig og satte meg opp i sengen, jeg så meg rundt i rommet og begynte å lure på hvor Harry var. Jeg gikk ned å der sto Harry og lagde frokost. "Hva er klokken", spurte jeg. " 08.00"Svarte Harry

"Hvor er de andre?", spurte jeg. "De sover" "Jeg går å vekker dem, de vet fortsatt ikke at du vet at det er meg." sa jeg. Jeg ropte på alle sammen, alle kom ned å satte seg ved spisebordet. "Har du fortalt han det?" spurte Louis. "Mer eller mindre, jeg glemte å ta på meg linsene i går, så han fant det ut da." "Endelig" sa Zayn

Vi var ferdig med å spise frokost, vi satt der stille å viste ikke hva vi skulle finne på. "skulle ikke dere begynne på skolen i dag?" spurte Louis. Jeg å Harry så nervøst på hverandre. "Vi har fortsatt en halvtime på oss vi må kjappe oss!" sa Harry

Skolen startet kl. 9 vi kledde på oss, pusset tennene å gikk til skolen siden det var ikke så langt unna. "Harry, jeg er redd, hva om de mobber meg?" " Det kommer til å gå bra slapp av, jeg passer på deg" "Harry det er ikke sikkert vi har alle timene sammen, hvorfor skal du egentlig gå i samme klasse som meg, du er jo eldre en meg."

"Ja men jeg har gått glipp av mye." "Ok" vi var kommet fram til skolen. Jeg gikk inn i klasserommet frøst. "Hei du må være den nye eleven?" spurte læreren "Det er meg ja" sa jeg "Kan du presentere deg?" " Jeg heter Kristina, jeg liker å danse å synge det er egentlig det."

" Gå å sett deg med Felix du." sa hun å pekte på en gutt som satt i midten av klasserommet. Jeg gikk på plassen min. Jentene så stygt på meg, da skjønte jeg at det var den 'populære' gutten i klassen, men jeg brydde meg ikke.

Da Harry kom inn, begynte alle jentene å skrike. "Ro dere ned jenter" Sa læreren "Du er Harry Styles". Sa en jente med blondt hår. og blå øyne. "Det er meg ja" svarte han. " Harry du kan sette deg med Jenny." sa læreren

Hun var den jenta med blond hår, mye sminke å blåe øyne. Hun var tydelig vis den populære jenta. Gutten jeg satt med var overraskende stille. Timen gikk ganske fort, da det ringte. Vi gikk ut i gangen, da alle jentene spurtet mot Harry og det var umulig å få tak i han.

Etter en stund var han endelig ferdig, "Hva skal du ha nå?" spurte Harry. "Gym, du?" "Matte" svarte han. " vel du skal vist i motsatt rettning som meg, lykke til da" sa jeg "Du også" svarte Harry og han gikk. Da kom jeg på at jeg ikke visste hvor gymsalen var.

så jeg bare gikk en vei. En gutt kom bort til meg med 4 bak han, han sto rett oppi ansiktet mitt "Jeg skulle ønske det var ei fin jente som begynte her i det minste" Sa han og ga meg et slag i magen" Jeg kjente tårene presse på.

Han hadde slått meg i ryggen og i magen. Jeg var bevistløs en liten stund, og bestemte meg for å dra hjem selv om skolen ikke var ferdig, det var vanskelig å gå men klarte å komme meg hjem til slutt. jeg åpnet døra og falt inn.

jeg våknet av at 6 øyne glodde på meg, jeg satte meg opp, men datt raskt ned igjen. " Hva skjedde spurte Louis" Da jeg endelig klarte å sette meg opp. " 4 gutter banket meg opp i dag, jeg klarer ikke dette mer. Uansett hvilken skole jeg begynner på blir jeg mobbet."

" slapp av det kommer til å gå bra." sa Louis med et bekymret blikk. "Hvor gjør det vondt?" spurte Niall. " ryggen og magen." "Kan jeg få se på ryggen din?" spurte Louis. "Ok" svarte jeg usikkert. Han dro opp genseren min, og jeg hørte et stort gisp.

"Er det så ille?" spurte jeg "Du skal ikke gå på skolen mer." sa han "Dette er alvorlig vi kan gi deg hjemmeundervisning" sa Louis. "Greit, men hva med Harry." "Han skal heller ikke gå" sa Louis

Skal vi sette på en film?" spurte Louis . "Ok hvilken." " Remember Sunday." sa jeg. "Ok jeg går å henter dyner så du kan ha en bak ryggen og en jeg du og Niall kan dele på." Louis gikk og hentet et par ting "Niall" "Ja?" "Syns du jeg er stygg og feit?"spurte jeg "Hvor i all værden har du fått det fra?"

"De guttene sa ganske slemme ting, er det sant det de sier?" sa jeg "Nei d må ikke høre på de, du er den vakkreste jenta jeg noen gang har møtt." "Takk Niall" sa jeg og ga han en klem. Hva skulle jeg gjort hvis jeg ikke hadde disse guttene.

Etter vi hadde sett ferdig filmen, gikk jeg opp å la meg fordi det begynte å bli sent, lurer på hvor Harry er. Etter en stund kom Harry inn og la seg og holdte rundt meg. så så han ryggen å magen min. "Hva i all værden har skjedd med deg" Ropte han

--------------------------------------------

Hva syns dere? Håper dere likte denne delen :).

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now