Del 43

62 2 0
                                    


Hei, her kommer en del. Sorry for at dere måtte vente så lenge, men endelig er den her del 43 :D

Kristina's POV

"Kristina hva er dette" ropte Harry bekymret. "Emmmh Emmmmh" Svarte jeg nervøst "Kristina hva er dette?!!" "Jeg skal si det hvis du ikke friker helt ut, ok?" Sa jeg. "Ok fortell!" "Da faren min drepte seg selv, sa han noe om at jeg måtte ta godt vare på meg selv, jeg visste ikke hva det betydde, før jeg ble 16"

" Da jeg fyllte 16 år har jeg fått disse trusslene, om at det er noen etter meg, jeg trodde bare det var noe tull først. Helt til noen brøt seg inn i huset mitt og siktet en pistol mot hodet mitt, heldigvis klarte jeg og rømme, og etter det er det en mann som leter etter meg."

Harry hadde tårer neddover kinnene. "Harry jeg ville ikke blande deg inn i dette men...." "Kristina jeg lar ikke noen røre et hårstrå på hodet ditt, ingen skal ta deg!" Svarte Harry "Hvorfor må du alltid være så snill?" svarte jeg "Vi MÅ fortele guttene de kan også hjelpe!"

"Er du sikker på at det er så trykt da?" "Ja 100 prosent!!" Jeg nølte litt men gikk med på det til slutt, jeg hadde virkelig ikke lyst til og blande inn guttene i dette... 

Vi løp opp til hyttene, "Vi må fortelle dere noe!" Ropte Harry "Chill litt da bruh" sa Louis "Kan ikke dette er viktig, SETT DERE NÅ!" sa/ropte Harry

Harry's POV

Jeg kunne ikke sitte eller stå rolig, at jeg tenkte på var hvordan jeg kunne få Kristina trygg. " Det er egentlig en lang historie.." Sa Kristina "Jeg har tid sa jeg"

"Det er noen som er ute etter Kristina, en mann som vil drepe henne, hvis jeg ikke hadde plukket opp telefonen hennes ville jeg aldri ha funnet ut av det, jeg er glad jeg fant ut, etter faren drepte seg selv, sa han til henne at hun måtte passe på seg selv, og ikke stole på noen"

"Da hun ble 16 fikk hun alle disse rare trusslene, først trodde hun det var tull helt til, en mann brøt seg inn i huset hennes og siktet en pistol mot hodet hennes." sa jeg

"VENT HVA KRISTINA ER DU OK!!" ropte Niall "Ja slapp av, det går fint ikke tenk på det." "Ikke TENK PÅ DET er du gal eller dette er jo livsfarig." 

Niall's POV

Jeg tok hendene til Kristina og sa "dette skal gå bra  ingenting kan skade deg når du er med meg... oss mener jeg" 

Harry dyttet meg litt unna "Kristina kan vi prøve og tenke på noe annet en stund, det begynner også å bli sent, kanskje vi kan se en film eller noe, alle oss?" sa harry "Ahhh kunne ikke drømt om noe bedre" sa Kristina.

"HVilken film?" spurte Liam "Hva med 'Remember Sunday'" svarte Kristina "Enda en kjærighets film jaja ok da" svarte liam

Vi satte på filmen, Jeg satt på den ene siden av Kristina og Harry på den andre, Louis og Liam satt i den andre sofaen. 

Kristina's pov 

Jeg kjente øyelokkene bi tunge, og sovnet på en eller annen person, det kan ikke være Harry for han har lagt seg. 

Morgen

Jeg voknet, og reiste meg opp da jeg så at jeg hadde sovnet på Niall, vel vel vi er jo bestevenner så:D Jeg gikk ut en tur da en gutt stoppet meg, "Hei hva skal du a?" "Bare gå en tur"

Jeg prøvde åg gå forbi han så dro han meg i armen, han var veldig sterk fordi det gjorde syyykt vondt. "Au hva er problemet ditt da?" "Du er jævelig deilig, bli med til Bungalowen min a" "Unnskyld meg, nei ellers takk du" 

Han dro meg i armen igjen, og kysset meg og kløp meg på rompa, jeg vart redd og kom meg løs. Jeg sprang tilbake så fort jeg kunne, jeg falt selfølgelig. Jeg syl blødde men kom meg opp. Ingen tegn til gutten.

Jeg hinket til hytta da så jeg Harry som hadde gått ut, "Harry litt hjee.." Og jeg datt dermed på bakken (Besvimte) Jeg kjente noen streke armer ta meg opp. Jeg voknet da jeg så at Louis og Harry sto over meg. 

Hva skjedde " spurte Harry. "Denne gutten jeg møtte, han kysset meg mot min vilje og kløp meg på rompa, jeg vart livredd og sprang, da jeg falt og mer husker jeg ikke.

 Jeg tror jeg vil dra hjem igjen, jeg føler meg ikke så komfortabel her. Døren smalt opp, jeg var livredd og der sto.....

______________________________________________

Da var det gjort, håper dere likte delen 

og piiis legg igjen en kommentar eller to, Trenger hjeeelpppp!!! 

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now