Kristina's POV.
" Jeg sa jo det, hver gang jeg begynner på en ny skole blir jeg mobbet. Jeg har sluttet og vil ikke ha noe med skole igjen å gjøre." sa jeg " Ok men jeg skal følge ekstra godt med på deg, jeg slutter jeg og." Sa Harry "Takk, men vet du hvor jeg vil gå, jeg vil på sommercamp" sa jeg "Hvorfor?"
"Jeg var på en camp for 2 år siden, det var den eneste plassen jeg passet inn alle er så vennelige, kan ikke jeg, du og resten av guttene dra det begynner faktisk i morgen." "Jo det høres faktisk ganske artig ut, jeg må snakke med guttene først. Siden vi er kjendiser kan det være mye stress."
" Ok men nå må vi legge oss. " sa jeg " Ja enig" jeg slo av lyset men etter 2 minutter slo jeg det på "Det var en ting jeg glemte å si, campen inneholder sang og musikk." sa jeg "Det blir visst bare bedre og bedre."
Harry's POV
Jeg åpnet forsiktig øynene, jeg så at Kristina hadde allerede gått ned. Jeg gikk ned, da jeg så alle ned i stua. "Harry vi drar om en time, du må pakke å ordne deg." sa Louis. Jeg løp opp å pakket.
Alle satte seg inne i bilen "Hvor langt er det egentlig?" spurte jeg "Vel vi skal rekke et fly til LA så lenge nokk" Vi var kommet fram til flyplassen.
Sorry for at jeg hopper litt med tiden!
Vi landet i LA og tokk en taxi bort til campen. Vi gikk inn og hilste på mange, jeg vart overveldet med fans. Jeg ble litt irritert da flere av guttene prøvde å flørte med Kristina.
Vi gikk til rommene våre eller bungalowene våre, jeg hadde rom med 2 gutter han ene het Nate han andre het Lukas. vi snakket i times vis. Jeg var på vei til bungalowen til Kristina, jeg ville be henne med ut, kanskje ta en tur i kanoene eller piknik eller noe...
-------------------------------------------------------------------------------------
Sorry for veldig kort del men har veldig mye å gjøre, jeg vil egentlig ikke snakke om dette men en av familie medlemmene mine ligger på sykehus og jeg er sååå veldig bekymret håper det går fint.
Plis lik og kommenter. Kommer snart mer lover <3
YOU ARE READING
Da livet mitt ble forandret!
FanfictionDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...