27)

179 4 0
                                    

Kristina's POV
"Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal si det, ok jeg kysset Louis, men han stoppet meg :) jeg kunne ikke huske deg og tenkte meg ikke om." Jeg er så lei for det :(" Det var ikke din feil du husket meg ikke." "Men er du ikke sint ?????" "Nei hvorfor skulle jeg det, du er noe av det beste som har skjedd med meg :)" du er verdens beste kjær.. venn." " Oja ja du også😁" det kom ei dame inn, hun sa jeg kunne dra fra sykehuset. Jeg dro med Niall, han kjørte ikke hi det var 

Harry men han hadde dratt, han slutter ikke å tenke på Katie, som er i Spania i 2 uker til. Så da jeg og Niall gikk hjem det var ganske langt men det var langt nokk, vi trengte litt fri fra gutta. " Emmmmh Niall..." Mer rakk jeg ikke si før det begynte å lynet og tordnet og regnet. Det var sinnsykt mye regn. Niall tokk jakka over begge. " Du trenger ikke gjøre det 😬" "jo da stoppet han foran meg, men jakka blåste vekk pga så strek vind. 

Da Niall skulle se etter mobilen, hadde han kommet på at den ligger i bilen til Harry. Niall trakk meg tett inn til han, "kom her så du ikke fryser.." Da vi var kommet til huset var jeg som klistret fast inntil Niall, jeg ventet på at han skulle slippe meg, " Niall emmh du kan slippe nå" oja ja ja" han står der å rødmer, så søtt!! 

Kom sa jeg og dro han opp til stua. Jeg gikk og hentet den store dyna mi og trakk den rundt oss, "skal vi se film?" "Ok hvilken?" "Anabell!!!" "Ok" vi hadde sett mye av filmen men nå kom den skumleste delen, "har jeg sakt at jeg hater skrekkfilmer?" "Det var du som satt den på😂" plutselig da jeg satt der livredd, og ventet på hva som skulle skje, hoppet Harry fram, jeg hylte sykt høyt og begge holde seg for ørene, jeg har verdens ekkleste hyl. Jeg løp etter Harry men kom seg på rommet sitt å låste døra. "Bare vent å se jeg skal ta hevn."

Zayn's POV
Jeg hørte et skikkelig høyt jente hyl. Jeg løp og så Kristina uten for og ropte foran døra til Harry. "Emmmh Kristina hva gj..." Mer fikk jeg ikke si før jeg ble dratt med på stua og ble dyttet i sofaen ved Niall. " Dere SKAL hjelpe meg å få hevn over Harry !!!!" " Hva har han gjort" "hørte du hylte i sta?" "Ja" han skremte livet ut av meg" "ok jeg gjør bare dette for at du er lillesøstra mi!" Kom igjen vi må planlegge...
_________
Hva tror dere skjer ?
Lite dere delen?
Sorry for kort del kommer mer senere :)
I ❤️ U

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now