Del 32

106 4 0
                                    

Niall's POV.
Hva er det som skjer med Harry egentlig? Jeg må ta en prat med han.
(N:Niall H:Harry)
N: hva skjer Kristina begynner å bli bekymret du snakker ikke til henne kom hjem jeg vil vite det med en gang.
H: det er bare det a att, ok jeg kommer.

Jeg var på vei hjem, da jeg kom hjem satt Harry og snakket med Kristina. "Så har dere fått snakket?" " Ja det var ingenting han var bare lei seg fortsatt det derre med Kate." Sa Kristina. "Ok"
3 timer senere.
"Kommer dere konserten begynner om 2 min."" Vi gikk opp på scenen og begynte å synge clouds.

Kristina's POV
Jeg var på veit til konserten jeg skulle oversikt Niall på konserten, han viste ikke jeg skulle komme. Så jeg gjemte meg backstage. Niall kommer inn og jeg skulle til å koppe fram da jeg så han hadde med seg en jente inn hun hadde blindt hår og blåe øyne. De holde hender jeg kjente sinne boble inni meg og plutselig kysser Niall henne tårer renner ned kinnene mine.

Jeg går ut og går til den broen jeg brukte å sitte på da jeg var lita den er kjempe høy , jeg satt meg på kamren og var klar til og hoppe. Jeg hoppet utenfor men noen tokk tak i armene mine. Jeg så opp og det var Harry. Han løftet meg opp og så at jeg gråt, " hva har skjedd, og hva er det du tenker på å hop" jeg stoppet han før han fikk sagt noe mer. "Kom vi går til meg også snakker vi om dette sa han"

Harry's POV
Vi var på vei hjem til meg, jeg må vite hva som hadde skjedd, hvis hun hadde tatt selvmord da vet jeg ikke hva jeg ville ha gjort, hun gråt fortsatt og jeg dro henne tett inntil meg. Det var et lite stykke å gå . Plutselig begynte det å pøs regne.

"Her ta jakka mi" "takk" sa hun. "Bare hyggelig" da vi var kommet hjem til meg satte vi oss i sofaen og hun begynte å snakke "jeg kom til konserten for å overraske Niall. Jeg gjemte meg bak et hjørne så han ikke kunne se meg. Jeg skulle til og hoppe fram da jeg så han kom inn med ei blond jente. Jeg så de holdte hender så bøyde Niall seg fram og kysset henne eller det var mer som klining.

Jeg trodde jeg skulle dø og det var det eneste jeg ville så jeg skulle ta selvmord. Sa hun. Jeg så flere tårer nedover kinnene hennes, så jeg tokk handa mi rundt henne og trakk hun inntil meg, jeg trodde hun ville bli kjempe sint for at jeg gjorde det men hun bare klemte seg inntil meg. "Vil du se en film?", spurte jeg " ja gjerne" "hvilken film?" "Jeg vil se Remember Sunday" "det skal bli"

Jeg satte på filmen og hun lå tett inntil meg. Midt i filmen skulle jeg begynne å snakke, men jeg merket at hun sov.

Kristina's POV
Jeg la meg på bryste til Harry midt i filmen og sovnet. Han var den beste gutten i verden. Jeg kan bare ikke tro at Niall ville gjøre noe sånt. Da jeg våknet lå Harry og så på meg. Jeg skulle til å bøye meg for å kysse han. Før jeg hørte en dør smal opp. Jeg er tilbake, det var Niall!!
"
"Harry jeg må gjemme meg!!" " Inn i skapet" sa han. Niall begynte å snakke, "hei, Harry hva driver du med?" Spurte han "ser på film vel" " Harry det der er en jente film, er Kristina her?" "Nei" sa Harry altfor fort

. Jeg knakk sammen i gråt da jeg hørte han sa navnet mitt. Han åpnet skapet å prøvde å bære meg ut. " Ikke rør henne!" ropte Harry. "Hallo det er kjæresten min du snakker om" sa Niall "ikke nå lengre," ropte Harry "hold deg unna meg Niall!" Sa jeg

"Hva har jeg gjort?" Spurte han "det for du finne ut av selv!, jeg kan gi deg et tips blindt hår og blåe øyne." Niall tokk hånden sin foran munnen. Jeg løp bort til Harry og klemte han jeg hyl gråt, hele t-skjorta hans ble våt. " " kan vi dra ett annet sted?" spurte jeg Harry. "Ja vi kan dra til Louis"sa han

Harry's POV
Vi var på vei til Louis, jeg tror Zayn er der å. Da vi var framme gikk vi bare inn døren. Zayn og Louis sprang ned trappen de lo og lo, helt til de så Kristina "hv har skjedd!" Ropte Zayn i full bekymring

" N N Niall kysset en annen jente!" sa Kristina. "HVA JEG SKAL DREPE DEN GUTTEN" sa Zayn. " Nei ikke du må ikke banke din bestevenn!" Sa Kristin " han har akkuratt knust søstera mi sitt hjerte" " nei det går fint jeg lover Harry har trøstet meg!"

" Zayn kan jeg få snakke med deg litt?" spurte jeg. " Så klart vi går inn på badet." Svarte han vi gikk inn på badet. " Dette er alvorlig h h hun prøvde å ta selvmord!" Det rant en tåre ned fra øye mitt. " kan du passe på henne en stund spurte Zayn meg." " Selvfølgelig! Da vi gikk ut av badet var Kristina borte! "
Hvor har hun dratt?" Ropte jeg

____________
Håper dere likte delen!
Hvor tror dere Kristina dro ?
plis kommenter.

Da livet mitt ble forandret!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon