Katie's POV.
Det hadde gått 3 dager siden jeg møtte guttene og Kristina, jeg har allerede blitt veldig god venn med alle men jeg liker en av guttene bedre enn de andre det er noe ved ham. Men han liker sikkert ikke meg, jeg har hatt en veldig tøff oppvekst søstera mi, faren min og moren min døde i ei bilulykke, og Tanta mi ho e kjempe slem liker å torturere folk osv...Kristina's POV
Jeg har egentlig blitt veldig glad i Katie, vi har vert ganske mye sammen de siste tre dagene, hun har foresten bodd hos oss og tror hun fortsatt skal det. Jeg gikk ned for og se om Niall var på kjøkkenet det var alltid det første stedet jeg letet, og jepp det var han, jeg listet meg bak han og skremte han, ham skvatt skikkelig jeg begynte å le meg ihjel helt til jeg innså at Niall begynte å spurte etter meg!Niall's POV.
Jeg løp etter Kristina som nettopp hadde skremt livet ut av meg, hun datt ned på det myke teppe i stua og jeg begynte og kile henne, hun ropte stopp stopp hele tiden men jeg skulle ikke stoppe før hun sa hun var lei seg for det hun gjorde😂. "Jeg stopper ikke før du sier unnskyld"
"Greit greit unnskyld!"Louis's POV.
Jeg gikk ned for å ordne meg frokost da jeg så inn i stua at Niall kilte Kristina og hun sa unnskyld flere ganger, og hadde latterkrampe. Jeg gikk inn i stua "hva skjer?" Niall: "Kristina skremte meg da jeg spiste frokost og ingen skremmer meg når jeg spiser det vet du Louis😇. "Jo jeg vet jo det kanskje du skal slutte og kitte henne så hun får puste." "greit" jeg hjalp Kristina opp, jeg ga henne en stor klem og hun klemte meg tilbake, vi er jo bestevenner så. Jeg hadde hodet vendt mot Niall han så sint ut.Kristina's POV.
Jeg bare vet at Niall ser sur ut nå selv om jeg ikke kan se han jeg kjenner han for godt. "Niall jeg gir han bare en klem han er jo bestevennen min!" Så sa Louis: hvordan visste du at han var sint?" " Jeg kjenner han alt for godt!" Da sa Niall: " greit da jeg vet jo at du er min så." Da jeg så Niall og Kristina kyssa kjente jeg en ekkel følelse i magen. Jeg så Zayn komme ned han gikk bort til Kristina og trakk Niall og Kristina fra hverandre Zayn: Kristina jeg må snakke med deg😬...
_______________________________[_[___[_[[_[__________________
Hva tror dere Zayn vil si til Kristina?
Tror dere louis har følelser for hun.
Hvem vet ja vel bortsett fra meg da😂
Plis kommenter om dere har noen forslag:) Love u❤️
4 kommentarer og jeg skal lage en lang del❤️👏
YOU ARE READING
Da livet mitt ble forandret!
FanfictionDenne historien handler om ei jente som heter Kristina, venninna hennes drar hun med på en konsert der hun får møte guttene, hva skjer når hun blir godt kjent med han og faller for han. Hva skal hun gjøre? Han liker henne også men det vet ikke hun...