Part 11 plis si ja!

255 7 0
                                    

- Når vi var ferdig på starbucks dro vi hjem igjen.
- Zayn : "jeg drar og ser i posten : D"
- Kristina : "oki vær kjapp!"
- Da Zayn kom tilbake sa han:
- Zayn : "emmh Niall det er et brev til deg og det lukter himmelsk!"
- jeg snudde meg kjapt og skjønte ikke hvorfor jeg gjorde det har jeg følelser for Niall?
- Niall : " omg du har helt rett det lukter himmelsk!
-Kristina : "så åpne det da!"
- Niall: "jeg er invitert til et ball og må ha med date!"
- Kristina : "du er heldig da jeg var lista vart jeg mobbet og fikk ikke være med på noen ting, først prøvde jeg og kutte meg og henge meg osv men foreldrene mine fulgte alltid med på meg helt til..."
Jeg sprang opp på rommet og begynte å gråte jeg tenkte på å begynne å prøve og drepe meg selv igjen men det kan jeg ikke.
- "BANK BANK"
- jeg tørket tårene raskt og sa kom inn men jeg lå fortsatt med hodet ned i putta!, jeg løftet opp hode da jeg så alle guttene kom inn!
- One direction; " går det bra hva var det som skjedde?"
- Kristina : jeg kjente tårer falle ned til kinnet mitt, vel da jeg var lita ble jeg mobbet og slått, så jeg prøvde og drepe meg selv jeg prøvde og henge meg kutte meg osv. Men mamma og pappa var alltid med meg og elsket meg og hilste rundt meg og passet på meg. Helt til til d de de døde : c og etter det har jeg ikke elsket eller likt noen igjen!"
- jeg lå hodet nedi putta og begynte å gråte.
- Niall reiste hodet mitt og tørket bort tårene.
- Kristina : "jeg er så glad jeg har dere!!!"
- Niall : Kristina vil du bli med meg på ballet?
-Kristina : "jeg begynte å gråte og sa selvfølgelig !'"
___________________________________[
Sorry for kort del

Da livet mitt ble forandret!Where stories live. Discover now