Jag sitter och tittar stumt ut över vägen framför mig, medans Niall kör vägen som leder hem.
-Are you okey?- frågar han och slänger en snabb blick på mig.
Jag vet att han inte kunnat sluta tänka på vad som hänt i baksätet för en tag sen, för att han har suttit med ett litet flin på hans perfekta läppar ungefär hela tiden.
Bara sätt allmänt lycklig ut. Vilket inte händer så ofta.
Jag nickade och bet mig lite löst i läppen, men valde att fortsätta titta ut på vägen.
-You sure?- frågade han och nu började han nog bli lite mer osäker.
Jag flina till.
Om han trodde att jag var så tyst, för att jag ångra det, så hade han fel.
Vad fanns där att ångra?!
Anledningen till att jag var så tyst var för att jag inte kunde sluta återuppleva hela händelsen.
Hans smekningar och kyssar. Hans värme som strålade mot mig.
Hans andetag som gick i otakt med mina. Hans hjärta som dunkade lika snabbt och oregelbundet som mitt.Jag vände mig och tittade på honom med ett ärligt leende. Jag hade aldrig känt mig så älskad som nu.
-I lost my virginity in the backseat of a car...- sa jag och kunde inte hålla mig länge innan jag brast ut i skratt.
Herregud! Det var som att jag var hög på hans kärlek.
Han tittade först oroligt på mig, men brast sedan ut i skratt han med.
-Don't worry. We'll do it in the bed some time.- skratta han och blinkade mot mig. Men vad han sagt fick mig bara att skratta ännu mer.
Shit! Vad gjorde han med mig?
-And the sofa... And the table, and shower...- sa han och ryckte på axlarna.Jag hade lyckats lugna ner mig och tittade på honom med ren lycka och kärlek.
-Why are you crying, princess?- frågade han, när han vänt sin blick till mig. Jag skakade bara svagt på huvudet.
-It's happy tears.- sa jag och kunde inte hålla dom inne.
Jag trodde aldrig att jag kunde få känna såhär.
-I love you so much.- viskade jag knappt hörbart. Men han hörde.
Han sträckte ut sin hand och smekte min kind, medans han fortfarande hade koll på vägen.
Jag lutade mig över sätet och kysste honom mjukt och länge på kinden.
-I love you so much.- upprepade jag tyst och lade sedan mitt huvud på hans axel.
Inte långt därefter somnade jag med min hand i ett fast grepp i hans.•••
Långt ifrån kan jag höra dörren smällas igen.
Jag blinkar förvirrat några gånger och sätter mig.
Det mjuka täcket hade värmt min kropp och mitt huvud hade vilat på en utav hans kuddar.
Vi var hemma igen. Jag log av tanken.
Han hade burit mig från bilen upp hit, för att inte väcka mig.
Kanske allt skulle lösa sig mellan oss. Vi kanske skulle bli starkare och bättre.
Kanske skulle vi kunna älska varandra utan tvivel.
Det är då jag väcks från mina tankar. Ytterdörren hade smälts igen.
Jag drog av mig täcket och satte fötterna på den vita, mjuka mattan och började sedan gå ut från rummet.
Det var knäpptyst. Det man kunde höra var knarrandet från trappan, när jag satte foten på ett nytt trappsteg.Jag gick fram till dörren och öppnade den. Det hördes att någon prata, men det var en bit bort.
Jag gick ut barfota och trippade över stenplattorna och kikade sedan ut från den höga häcken.
Jag såg Niall stå med ryggen imot mig och en kille som jag aldrig sett förut.
Niall drog fram något från sin jacka och gav det till killen. Killen tryckte ner det i bakfickan och tog sedan fram något från sin jacka.
Niall nickade och killen gick och satte sig i den svarta bilen som stod bredvid. Sedan körde han iväg i full fart och jag gömde mig snabbt bakom häcken så att han inte skulle råka se mig.
När jag hörde att ljudet från bilen började tona bort, kikade jag ut igen.
Niall stod och rökte något som jag först trodde var vanliga cigaretter, men sedan såg att det var något helt annat.
Jag bet mig hårt i läppen.
Jag visste att han hade hålt på med droger innan, men trodde att han slutat.
Speciellt nu efter allt vi varit med om.
Men jag hade tydligen helt fel.
BINABASA MO ANG
Tempting to touch| n.h (UNDER REDIGERING)
FanfictionJag var fast besluten med att inte bli involverad med honom. Han var problem, det visste jag från början... Men med hans havsblåa ögon och leendet som fick ens hjärta att smälta lurade han in mig i sin famn. Och jag kan inte komma loss. OBS! Inget f...