19: Büyücü Falion

117 34 9
                                    

Morthal, Günümüz

Falion, hayal kırıklığına uğramış bir şekilde mevkibeyi Idgrod'u izliyordu. Kadın da oturduğu tahtta oldukça rahatsız görünüyordu.

Mevkibeyinin kocası, aynı zamanda da danışmanı olan Aslfur, Falion'u sorgulamaya devam ediyordu. Neredeyse yarım saattir bu işkence sürüyordu:

"Falion, Hroggar'ın evi yandığı gece neredeydin?"

Falion, kendisine ciddi ciddi soran herife hışımla bakındı. Artık bu saçmalığa bir son vermesinin zamanının geldiğini düşünüyordu:

"Nerede miydim? Şaka mı yapıyorsunuz?"

"Sorulara cevap vermeni istiyoruz sadece Falion." Aslfur, oldukça ciddiydi.

Falion'un kız kardeşi Jonna, oturduğu yerden bir hışımla yavaşça doğruldu. Kısık sesle uyardı Falion'u:

 "Falion! Üslübuna dikkat et biraz!"

Falion, kardeşine umarsız bir bakış atıp arkasını döndü.

Morthal halkı, işi gücü bırakmış bu sorgulamayı izlemeye, Uluay Malikanesi'ne gelmişlerdi anlaşılan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Morthal halkı, işi gücü bırakmış bu sorgulamayı izlemeye, Uluay Malikanesi'ne gelmişlerdi anlaşılan. Falion'un sesi, istemsizce yüksek çıkmıştı. Artık bu saçmalığa bir son vermesi gerektiğini düşünüyordu:

"Nerede olduğumu söyleyim. Buradaydım. Üst katta bir odada, Mevkibeyimizin ve danışmanının en küçük çocuğu Joric ile ilgileniyordum. Mevkibeyimizin kızı Genç Idgrod da yanımdaydı." deyip Morthal halkının tepkisini anlamaya çalıştı. Yüzlerinde şaşkınlık vardı.

"Bu iyi." diye düşünüp tekrardan önüne döndü. Sinirli bir şekilde mevkibeyine ve yanında oturan mevkibeyinin kızına bakındı. İkisinin de mahcup görünmesi Falion'u rahatlatmıştı az da olsa. Yine de hakkı yenmiş bir göçmen tavrından çıkmaması gerektiğini düşünüyordu. Morthal halkının, kardeşine ve de kendisine duyduğu önyargıyı belki bugün kırabilirdi.

Ortamdaki sessizliği Mevkibeyinin kızı bozdu. Bir hışımla oturduğu yerden kalkması ve de annesiyle göz teması kurmaması, Falion'un içinde kelebekler uçuşmasına neden oldu. İstese böyle bir ortam hazırlayamazdı Falion, bunun farkındaydı.

"Falion'un dedikleri harfi harfine doğrudur! Kendisi 1 yıl kadar önce buraya geldi. Zamanında Kışhisar'da yıllarca büyücülük yapmış. Ne fark eder? Falion geldiğinden beri Morthal halkına doktorluk yaptı. En basitinden Falion sayesinde küçük kardeşim daha iyi. Kardeşi Jonna da Morthal'daki tek hanı aldı ve işletmeye başladı. Her ikisi de ekmeğinde. Kızılmuhafız olmaları bizden biri olmadıkları anlamına gelmiyor..."

Mevkibeyi elini kaldırdı:

"Yeterli Idgrod, oturabilirsin."

Mevkibeyi bile kızını durduramıyordu. Falion, içindeki mutluluğu dışarı yansıtmamaya çalışıyordu.

Şafak MuhafızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin