------------------------
Uzun zamandır taslak halinde duruyordu. Can sıkıntısı tamamlayıp paylaşmak istedim. Çok teşekkürler destek mesajlarınız için.
Bu bölüm önceki bir bölümün devamı. Konuya hakim olmanız için önceki bölümü okumalısınız. Bahsettiğim bölüm 5: Yalım Delphine.
-----------------------
Uyuyan Dev Hanı, Irmakkoru
"Yıllar siz breton kadınlarını pek etkilemiyor olsa gerek. Yine de biraz solgun görünüyorsun Delphine."
Kapıyı dikkatlice kapattıktan sonra oturması için sandalyeyi işaret etti Malborn'a. Daha sonra da odanın köşesindeki masaya gitti. Eline bir kadeh alıp Malborn'a doğru döndü:
"Sabah serinliği ve sıcak bir banyonun getirisi. Şarap?"
Orman elfi, başını iki yana sallayıp odaya göz gezdirmeye başladı:
"Sabahın bu saatlerinde isteyeceğim şey, güzel bir kahvaltının yanında sıcak bir dağ çiçeği çayı olurdu. Bu odayı hiç görmemiştim, güzel bir karargah kurmuşsun kendine. Yanındaki elemanın buradan haberi var mı?"
Delphine bir süre duraksayıp başını olumsuz anlamda salladı. Kendisine bir kadeh alto şarabı doldurup karşısına oturdu:
"Yok yere yanıma gelmeyeceğini ikimiz de biliyoruz Malborn. Ne işin var burada?"
Elf, sıkkınlıkla masadaki yemek bıçağını alıp oynamaya başladı:
"Haberler kötü Delphine. Esbern, üçüncü şahıslara güven olmayacağını düşündüğü için beni gönderdi."
"Vadikentte kalmaktan lafı dolandırmaya alışmışsın. Artık konuya girecek misin?"
Elf'in sarımtrak teni yıllara meydan okuyamamış, kırışmaya başlamıştı. Delphine, Marborn'un 30lu yaşlarda olduğunu biliyordu.
"Tahmin ettiğimiz gibi Helgen Faciası'nın sorumlusu ejderhalar. Ve Thalmor da bu işin içinde."
Delphine şaşırmamıştı, tahmin ediyordu zaten:
"Evet? Kim, nasıl, ne zaman?"
Malborn'un dikkatini, Delphine'nin duvara astığı yalım kılıcı ve zırhı çekti. Eliyle işaret ederek:
"Bunları bu şekilde sergilemen biraz tehlikeli gibi. Artık Skyrim eskisi gibi değil."
Delphine, ifadesiz bir suratla elfe bakmaya devam etti.
"Tamam tamam. Son zamanlarda Esbern ile ticaret işine girdik ki bunun da parasal getirisi bir hayli yüksek oldu. Dolayısıyla çevremiz oldu, dolayısıyla da yeni elemanlar kiralamaya başladık. Bunlardan birisi de Thalmor Büyükelçiliği'ndeki(1) bir kızıl muhafızdı. Herif bize Thalmor'un Helgen'de deneyler yaptığını, gizli işler çevirdiğini söyledi. Hatta Ulfric Fırtınapelerin(2) ile ilgili gerçekler bildiğini de söyledi..." Delphine rahatsız olmuştu.
"...Adamla zor güç anlaştık. Büyük paralar istemişti ve ailesiyle ülkesine gitmek. Ayarlamıştık her şeyi ama-"
"Adam öldü." Deyip şarabını yudumladı Delphine.
Malborn, rahatsız bir şekilde etrafına bakındı:
"Sadece adam değil. En yakın arkadaşları, Katla'nın Çiftliği'nde(3) çalışan/yaşayan ailesi ve Issız Kent limanındaki Doğu Ticaret Şirketi'nde çalışan akrabası ölmüş. 3 gün içinde. Ailesi zehirlenmiş. Akrabası da kalbine bir ok yemiş ve adamın da boğazını kesip yol kenarına atmışlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafak Muhafızı
Fiksi Penggemar+18 cinsellik ve şiddet öğeleri içeriyor. İç savaş yüzünden kaynayan bir kazana dönmüş; haydutların, savaş kaçaklarının ve entrikaların hüküm sürdüğü Tamriel'in en soğuk bölgesi Skyrim'de ortaya çıkmış efsanevi bir hikaye. Hikayemiz Helgen Faciası'n...