Pániktól lebénultan álltam egy földúton, az Isten tudja hol és csak néztem, hogy megtörtént az, amitől az utóbbi pár órában rettegtem.
Ahogy közeledtek felismertem a szinte eszméletlenül lógó Tylert Clara és Rhett között. Láttam a csöpögő vért a nyomukban és legszívesebben elfordítottam volna a fejem, de nem tudtam rávenni magam. Rhett sem nézett ki túl jól, ő is csupa vér volt, de mivel a saját lábán állt feltételeztem, hogy a nagy része Tyleré. Magát a sérülést nem láttam, mert a fiú egész felsőteste nedvesnek tűnt. A kabátját valahol elhagyta és csak egy póló volt rajta, de az eredeti világos színe helyett szinte már fekete volt.
Ennyit tudtam megállapítani a félhomályban. A szemeim könnyesek lettek, de nem omolhattam össze.
Akkor eszméltem fel, mikor már elém értek. Innentől kezdve az agyam, mintha kikapcsolt volna.
- A kocsi hátuljában van egy elsősegély készlet. Valahol oldalt. Hozd ide - kérte Rhett miközben a kocsi mögé cipelte a barátját.
Automatikusan tettem, amit kért. Viszonylag hamar megtaláltam és utánuk mentem.
Óvatosan leültették a falfehér és csuromvér fiút majd lefektették. Clara szeméből hangtalanul folytak a könnyek és Rhett arcáról a legtisztább rettegést tudtam leolvasni. A keze is remegett miközben puszta kézzel szaggatta szét Tyler pólóját, hogy hozzáférjen a sebhez. Ahogy megláttam a sérülést tágra nyílt a szemem. Egy mély és kissé ferde vágás futott a hasán az egyik oldalától a másikig. Mintha valaki ketté akarta volna vágni. A mellkasán kanyargó fekete tetoválások alatt hófehér volt a bőre.
Rhett olyat káromkodott, hogy én szégyelltem el magam. A hangjában is kétségbeesés csengett. Clara csak térdelt a fiú mellett és az arcát simogatta, nem mert lejjebb nézni. Mindketten mellette voltak, én pedig a lábánál térdeltem és vártam, hogy miben tudok segíteni.
- Na jó, ehhez Abraham, kell. Inkább menjünk - mondta Rhett, de szerintem inkább csak magának. Lehajolt Tylerhez, akinek ugyan nyitva volt a szeme, de a tekintete ködös volt és a légzése is egyenetlen.
- Ki kell tartanod, testvérem, oké? Nem lehet így vége - suttogta a szavakat, miközben a homlokát a Tyleréhez érintette. De csak egy pillanatig tartott, mert a következőben már felültette a szinte eszméletlen barátját és a törzse köré tekert szorosan egy fehér rongyot, amit nem tudom honnan szedett. Tyler ezek szerint még magánál volt, mert felmordult, amikor Rhett meghúzta az anyagot.
- Sajnálom, de nem veszíthetsz több vért - motyogott el egy bocsánatkérést.
Gyors, de óvatos mozdulatokkal besegítette Tylert a kocsiba, miközben beszélt.
- Clara figyelj rá! Beszélj hozzá és amennyire tudod szoríts a sebet! Brielle, hívd fel Abrahamet, hogy induljon el a nagy autóval, mert lehet, hogy nem bírja ki hazáig. Itt a telefonom - nyújtotta át a készüléket, miközben elindultunk.
Rhett nem törődött az út minőségével, amilyen gyorsan tudott, úgy ment. Az autó szinte pattogott a hepehupás úton. Mire Abraham felvette a telefont, már aszfalton mentünk.
Remegő hangon mondtam neki, hogy induljon el, majd mikor három perccel később visszahívott elmondtam neki, amit tudtam. Ez meglehetősen kevés volt, mivel arról, hogy hogyan szerezte Tyler a sérülést nem tudtam és orvos sem voltam, hogy megfelelően el tudjam neki mondani a szükséges információkat a sebről.
Rhett elfehéredő ujjakkal szorította a kormányt és tövig nyomta a gázpedált, így a két órás útból szerintem egy lett volna, de negyvenöt perc és egy satufék után leparkolt az út szélén egy fehér furgon mellett.
CZYTASZ
Árnyak
FantasyBrielle Scott élete egyszerű volt. Köszöni szépen nagyon jól meg van az apjával és legjobb barátnőjével, Claraval. Egészen addig a bizonyos pénteki buliig, amikor egy arrogáns seggfej ráborított egy pohár sört. Azon az estén mérgébe ledobta a jókisl...