✨Betekintés✨

706 30 2
                                    

,,Csak hallgattam Niallt, ahogy énekel teljesen elveszve a dallamban, és ahogy az összes aggodalma elszállt már az első sor után... "

,,- Csukd be a szemed, Zaynie -... "

,,És ez voltam én. Álmomban az életem volt a férfi, akit szeretek, életemben pedig az álmom... "

,,És a következő pillanatban már csak azt láttam tisztán ahogy Zayn felé fordultam, hogy gyilkos tekintettel mered a tömegre... "

,,Hevessége nem kicsit lepett meg, aminek az lett a következménye, hogy mindketten elterültünk az ágyon, de ő továbbra sem mozdult rólam, csak kapaszkodott belém, mintha az élete múlna rajta... "

,,De egy pár másodperc után az ajkai elnyíltak és forró és édes nyelve óvatosan játszadozni kezdett az enyémmel... "

,,Lassan, már idegtépően lassan kezdte kigombolni az ingem és szájával követte kezei útját, úgy haladt lentebb és lentebb a testemen. Mellkasomat apró csókokkal hintette be miközben szétnyitotta a felsőmet. Mikor elért a köldökömig visszatért a nyakamhoz, ahol óvatosan megszívogatta az érzékeny területeket mire hangosan felnyögtem. Elégedetten elmosolyodott és tovább harapdált... "

,,- Éljen Ziall! - sipított fel Louis. - Istenem, de cukik vagytok, na gyere Harry, dolgom van veled... "

,,- Ennek az éjszakának már csak egy kimenetele lehet... "

,,A hányinger kerülgetné őket, ha meglátnának titeket együtt... "

,,- Zayn... - sóhajtotta - ez gyönyörű...! - tekintetét elszakította a holdról és csillogó szemeivel egyenesen az enyémbe nézett... "

,, - Van valami, amiről ketten nem tudtok... "

,,Az ilyen nem élet! - idegesen felpattantam és már majdnem kiabáltam... "

,,Elnéztem a mellettem aranyosan hortyogó Zaynt, aki mit sem sejtve az értesítésről békésen aludt tovább... "

,,Kérlek válaszolj! Édesem!... "

,,Hogy tehettem ezt?... "

,,- Zayn? - kérdeztem tőle, próbálva megütni egy semlegesebb hangszínt. Semmi reakció. Csak állt mikrofonnal a kezében, dermedten, tágra nyitott szemekkel..."

,,Mert szerelmes vagyok belé..."

,,De többet ne csináld ezt..."

,,- Niall... - sóhatottam és erősen beletúrtam selymes tincseibe. - Kérlek... - nyögtem rekedten..."

"Mindig megmondták, hogy mit kell csinálnunk a koncerteken, és ha megszegtük sosem volt jó vége. Lásd ez a történet..."

,, Örülök, hogy volt elég bátorságom szeretni téged... "

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now