'' Τι εννοείς έκτακτο;''
'' Επείγον περιστατικό Μαίρη!'' είπε ο Άλεξ και πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στο χέρι του καθώς την κοιτούσε. '' Πότε έχεις ραντεβού για υπέρηχο;''
''Μπα; Πώς και έτσι;'' ρώτησε καθώς πήγε προς την κουζίνα.
'' Στο νοσοκομείο έχουμε από τους καλύτερους γυναικολόγους. Καλό θα ήταν να είμαστε ήσυχοι δεν νομίζεις;'' εκείνη ήπιε σιγά σιγά ένα ποτήρι νερό.
'' Δεν καταλαβαίνω αυτο το ξαφνικό ενδιαφέρον. Για εμένα;'' του είπε και αυτός την πλησίασε.
'' Θέλω να είναι καλά το παιδί.'' είπε και ακούμπησε με το χέρι του την κοιλιά της. Άγγιγμα που έκανε την Μαίρη να ταραχτεί. '' Η κοιλιά σα να μεγαλώνει ε;'' καθώς την κοίταξε. Ούτε ο ίδιος δεν πίστευε τα λόγια του. '' Πρέπει να φύγω. Θα σου τηλεφωνήσω όταν θα βρω χρόνο.'' έκανε μια κίνηση ματ. Πήγε να την φιλήσει αλλά εκείνη γύρισε το κεφάλι της. Χωρίς να μιλήσει ο Άλεξ έφυγε για το σπίτι της Καλλίστης.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΛΛΙΣΤΗΣ:
Ανοίγω την πόρτα και πριν προλάβω να τον δω καλά καλά έπιασε το πρόσωπό μου και ένωσε τα χείλη μας.
'' Σιγουρεύτηκα! Η Μαίρη δεν είναι έγκυος Καλλίστη. Αργά ή γρήγορα θα το ομολογήσει.'' εγώ χαμογέλασα στα λόγια του και τον αγκάλιασα. '' Μου έχεις λείψει...''
'' Θέλω να πούμε τα πάντα απόψε. Να καθήσουμε αγκαλιά στο μπαλκόνι, όπως παλιά. Να μιλήσουμε για τα πιο άκυρα θέματα.'' με κοίταξε στα μάτια και χαμογέλασε. Τον τράβηξα από το χέρι και βγήκαμε στο μπαλκόνι. Ανοίξαμε δύο μπύρες και καθήσαμε κοιτώντας τον ουρανό. '' Μην πίνεις νηστικός! Θα σου χαλάσει το στομάχι.'' γελάσαμε και οι δύο με αυτή την φράση και με τράβηξε στην αγκαλιά του.
'' Πάντα με νοιαζόσουν. Ακόμα και όταν σκοτωνόμασταν.'' μου είπε και με έσφυξε πάνω του. '' Θυμάσαι;''
'' Μου είναι αδύνατον να ξεχάσω.''
'' Θέλω να σε ρωτήσω κάτι.'' εγώ τον κοίταξα. '' Έχω καταλάβει ότι κάτι θέλεις να μάθεις. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι.''
'' Αν σε ρωτήσω δεν θα μου δώσεις απάντηση. Αποκλείεται να ήξερες κάτι διαφορετικό για την μητέρα μου και να μου το κρατούσες κρυφό.'' δεν πήρα καμία απάντηση. Το μόνο που έκανε ήταν να χαϊδέψει το μάγουλό μου και να με φιλήσει απαλά στο μέτωπο.
'' Δεν θέλω να μιλάμε για κανέναν άλλον απόψε, Μόνο να είμαστε εδώ αγκαλιά και να μιλάμε για εμάς. Το θέλω για πάντα αυτό. Ποτέ δεν πίστευα ότι η Καλλίστη, αυτό το μικρό κοριτσάκι με τις μπούκλες που με κλώτσαγε θα γινόταν η γυναίκα της ζωής μου.'' γέλασα και τον φίλησα.
YOU ARE READING
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...