ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

205 11 2
                                    

'' Δεν θέλω να τελειώσει αυτός ο χορός'' είπε ο Άλεξ στο αυτί της Καλλίστης και κοίταξε τον Νίκο. '' Νομίζω ότι ο Νίκος δεν είναι καλά''

'' Τι εννοείς;'' τον ρώτησε και αμέσως κοίταξε τον Νίκο ο οποίος είχε μια έκφραση πόνου. '' Πάμε'' του είπε και τον τράβηξε. '' Νίκο; Τι έπαθες;''

'' Τίποτα. Μάλλον με πήραξε το κρασί δεν ξέρω'' είπε ο Νίκος και έπιασε το κεφάλι του. ''Καλά είμαι αφήστε με'' είπε νευρικά και ο Άλεξ με την Καλλίστη κοιτάχτηκαν με απορία.

'' Ρε άσε κάτω το ποτήρι και παλουκώσου στην καρέκλα'' είπε αναστατωμένος ο Άλεξ και τον τράβηξε παρά πέρα. '' Πάλι τα ίδια; Μου είπες ότι ήταν απλά μια υπερκόπωση και ότι οι εξετάσεις δεν έδειξαν τίποτα''

'' Και θα στο ξαναπώ! Είναι μια απλή υπερκόπωση και οι εξετάσεις δεν έδειξαν τίποτα. Η Μαίρη ζηλεύει''

'' Ζηλεύει;''

'' Έπρεπε να μου πεις ότι έχει θέμα με την αδελφή μου. Δεν θα σε υποχρέωνα να χορέψεις μαζί της''

'' Σου είπε τίποτα ή απλά το σκέφτηκες;''

''Είπε ότι φαίνεστε σαν ζευγάρι. Ότι αν ήταν άγνωστη θα σκεφτόταν ότι είστε ζευγάρι κρυφά από όλους μας'' ο Άλεξ έσφηξε τα δόντια του και άναψε ένα τσιγάρο. '' Δεν ξέρω αν σας προτιμώ τσακωμένους ή αγαπημένους τελικά. Μάλλον το πρώτο θα κρατήσει την ισσοροπία που πρέπει. Σωστά;'' του είπε αυστηρά και κοίταξε την Καλλίστη που μίλαγε με δύο κοπέλες.

'' Ξέρεις ότι με την Μαίρη δεν τα πάμε καλά. Λέει πολλά για να-''

'' Για να;''

''Επ! Τι κάνετε εδώ μόνοι σας;'' ακούστηκε η φωνή της Φωτεινής πίσω από τους δύο άνδρες.

'' Λέμε κάτι για...ξέρεις όρκους υποσχέσεις. Να λόγω της ημέρας'' είπε ο Νίκος και κοίταξε τον Άλεξ. '' Με συγχωρείτε ένα λεπτό'' είπε και απομακρύνθηκε.

'' Και τώρα οι δυό μας. Δεν μου λες Άλεξ; Πόσο θα παίζεις με την Καλλίστη;''

'' Φωτεινή ακούς τι λες; Εσύ ξέρεις. Πώς λες οτί εγώ παίζω μαζί της; Είναι η ζωή μου. ''

'' Την αγαπάς ακόμα;''

'' Ποτέ δεν έπαψα. Το μόνο που έκανα είναι να θάβω και να θάβω κάθε μέρα αυτή την αγάπη μέσα μου που τώρα πια έχει ρίζες. Και είναι αδύνατο να την ξεριζώσω από την καρδιά και την ψυχή μου.'' η Φωτεινή του ακούμπησε τον ώμο.

'' Φαίνεται στα μάτια σας. Και αρχίζει να καταλαβαίνει και ο Νίκος. Απομάκρυνε την Μαίρη από κοντά του Άλεξ. Και καλό θα ήταν...'' η Φωτεινή σόπασε και κοίταξε το πάτωμα. '' Καλό θα ήταν ο Νίκος να μην χάσει ούτε εσένα, αλλά ούτε την αδελφή του'' είπε και έφυγε.  Η Μαίρη βγήκε από το μπάνιο και πλησίασε τον Άλεξ.

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Onde histórias criam vida. Descubra agora