ΚΕΦΆΛΑΙΟ 5

292 15 5
                                    

Σκέψεις Άλεξ:

Νιώθω την ανάσα της να με καίει...τα μάτια της με κοιτάζουν και μου προκαλούν συναισθήματα που δεν έχω ξανά νιώσει. Το σώμα της ακουμπάει στο δικό μου και μου έρχεται η στιγμή στο μπάνιο. Τα χείλη της ακουμπούν τα δικά μου σαν βασανιστήριο... Αρχίζω να νιώθω διαφορετικά... Σταμάτησε με, Σταμάτησε με πριν τα διαλύσω όλα...

"Αλεξ;" είπε σιγανά.

"Σταμάτησε με Καλλιστη... Καντο εσύ γιατί εγώ δεν μπορώ..." της είπα με δυσκολία.

" Δεν θέλω να το σταματήσω" είπε και ξαφνικά ένωσε τα χείλη μας. Το φιλί εγινε πολύ γρήγορα βαθύ ενώ τα χέρια της τύλιξαν τον σβέρκο μου. Τα δικά μου χέρια αγκάλιασαν την λεπτή της μέση ενώ χωρίς σκέψη τα χείλη μου τοποθετηθηκαν στον λαιμό της. Ένας αναστεναγμός ξέφυγε από το στόμα της κάνοντας με να τρελαίνομαι ακόμα πιο πολύ. Πρέπει να το σταματήσω όσο είναι νωρίς...

" Γαμωτο..." ψιθύρισα και σηκώθηκα όρθιος λες και με χτύπησε ρεύμα. Εκείνη έμεινε να με κοιτάει μπερδεμένη. Οχι βέβαια όσο είμαι εγώ αυτή την στιγμή.  "Φυγε Καλλιστη... Πήγαινε σπίτι σου" της είπα γυρίζοντας την πλάτη μου. Εκείνη σηκώθηκε. Ένιωθα το βλέμμα της πάνω μου... Έμεινε για λίγο πίσω μου. Περιμένει να γυρίσω... Να γυρίσω; Όχι Αλεξ! Αν γυρίσεις όλα θα καταστραφουν... Θα καταστραφεί η φιλία σου με τον Νίκο Αλεξ! Άκουσα την πόρτα να κλείνει με δύναμη και τότε πλησίασα το παράθυρο. Την είδα να κάνει κάποια δειλά βήματα ώσπου γύρισε το κεφάλι της και κοίταξε στο παράθυρο. Μείναμε να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον όταν εγώ έκλεισα με φορά την κουρτίνα...

Σκέψεις Καλλιστης:

Μπηκα βιαστικά στο σπίτι. Η Φωτεινή είχε αποκοιμηθει στην αγκαλιά του Νίκου ενώ εκείνος της χαϊδευε τα μαλλιά. Χαμογέλασα σε αυτήν την εικόνα ενώ ο Νίκος μου έκανε νόημα για το πως τα πήγα. Κουνησα καταφατικά το κεφάλι μου και με ένα ψεύτικο χαμόγελο ανέβηκα τα σκαλιά. Έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου και πέταξα τα βιβλία στο πάτωμα. Έκατσα στην άκρη του κρεβατιού και πήρα μια βαθιά ανάσα.

Πόσο χαζή είσαι ρε Καλλιστη; Πήρα την πρωτοβουλία η ηλιθια να τον φιλήσω. Καλά να πάθω... Αφού δεν πρόκειται ποτέ να είμαι μαζί με τον Άλεξ γιατί τα κάνω χειρότερα τα πράγματα... Τώρα που ξέρει ότι νιώθω πράγματα για εκείνον δεν πρόκειται ούτε στα μάτια να με ξανακοιτάξει... Πφφφ τι καλά που ήταν όταν δεν ήξερε τίποτα... Θα συνέχιζε να μου μιλάει, να κάνει πλάκες κάνοντας με να νευριαζω προκαλώντας του γέλιο...
Σκατα! Τα έχω κάνει όλα σκατα!

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Onde histórias criam vida. Descubra agora