ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21 (Νίκος και Φωτεινή)

203 12 0
                                    

'' Έλα βρε Νίκο τώρα... ένα ταξίδι έτσι για το καλό. Ταξίδι του μέλιτος δεν πήγαμε όταν έπρεπε ας πάμε τώρα.''

'' Φωτεινή; Έχω πολύ δουλειά στο νοσοκομείο δεν είναι περίοδος για ταξίδια.'' είπε και έπιασε το κεφάλι του.

'' Είσαι πολύ κουρασμένος. Μήπως να σε δει ένας γιατρός;'' του είπε και του κράτησε το χέρι. '' Ίσως να πρέπει να κάνεις κάποιες εξετάσεις.''

'' Είμαι γιατρός Φωτεινή!'' εκείνη τράβηξε το χέρι της και τον κοίταξε. '' Είμαι καλά...''

'' Νίκο μήπως μου κρύβεις κάτι;''

'' Όχι αγάπη μου...'' την κοίταξε και της χάιδεψε το μάγουλο. '' Θυμάσαι πως γνωριστήκαμε;'' εκείνη χαμογέλασε.

'' Πώς σου ήρθε αυτό;''

'' Θυμάσαι;'' εκείνη έγνεψε καταφατικά χαμογελώντας.

6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ:

Η παρέα του Νίκου βρισκόταν σε ένα κλαμπ στην παραλιακή. Δίπλα από το τραπέζι τους βρισκόταν μια παρέα γυναικών. Την προσοχή του Νίκου τράβηξε μια καστανόξανθη κοπέλα με πράσινα μάτια.

'' Δεν την ρίχνεις που να κοπανιέσαι Νίκο! Δεν είναι σαν αυτές που κοιτάμε εμείς.'' του έλεγαν και του ξανά έλεγαν οι φίλοι του.

'' Όταν θέλω κάτι το έχω. Πάρτε μαθήματα από τον δάσκαλο.'' πήρε το ποτό του και πλησίασε την κοπέλα που χόρευε με τις φίλες της. ''Κάποιος έπρεπε να κάνει το πρώτο βήμα δεν νομίζεις;'' εκείνη γύρισε και τον κοίταξε.

'' Μείνε εσύ σε αυτό το βήμα ενώ εγώ θα αρχίσω τα βήματα προς την έξοδο'' εκείνος την κράτησε από το χέρι.

'' Μου έριξες άκυρο δηλαδή;''

'' Νομίζεις ότι δεν ξέρω την φήμη για εσένα και την παρέα σου; Δεν είμαι αυτό που ψάχνεις φίλε.'' τράβηξε το χέρι της και πήρε το δρόμο για την πόρτα.

'' Ε! Περίμενε. Πες μου τουλάχιστον το ονομά σου.''

'' Σου είπα κάτι πριν. Εγώ δεν είμαι αυτό που ψάχνεις. Πήγαινε τώρα να βρεις μια για να περάσεις το βράδυ σου και άσε εμένα να πάω σπιτάκι μου.'' εκείνη έφυγε και ο Νίκος επέστρεψε στο τραπέζι του.

'' Τι έγινε δάσκαλε; Ωραία η χυλόπιτα;'' άρχισαν να γελάνε ενώ ο Νίκος κοίταξε την πόρτα. Το επόμενο βράδυ ο Νίκος ήταν εκεί, στο ίδιο μαγαζί. Αλλάη κοπέλα όχι. Πέρασε μια βδομάδα να την αναζητά μέχρι που ένα σάββατο βράδυ την είδε πάλι εκεί.

'' Αυτή δεν είναι η-'' είπε σε ένα φίλο του και χαμογέλασε.

'' Αααα δεν χόρτασες από το πρώτο άκυρο;'' το βλέμμα του Νίκου συναντήθηκε με το βλέμμα την κοπέλας. Εκείνη του έγνεψε αρνητικά το κεφάλι. Ο Νίκος είπε να παίξει το παιχνίδι της και γύρισε πλάτη. Εκείνη σήκωσε το φρύδι της και κάτι ψιθύρησε στην φίλη της.

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Onde histórias criam vida. Descubra agora