ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24

188 12 0
                                    

'' Άλεξ δεν- δε μπορούμε να φύγουμε. Υπάρχουν επιπτώσεις που-''

'' Δεν θυμάμαι να σε ένοιαζαν οι επιπτώσεις πριν χρόνια'' την διέκοψε.

'' 'Ημουν παιδί! Το μόνο που ήθελα ήταν να είμαι μαζί σου χωρίς να κρυβόμαστε. Το να τα διαλύσουμε όλα και να πάμε κάπου μακριά δεν είναι λύση!'' του είπε και εκείνος χτύπησε με το χέρι του την πόρτα δυνατά.

'' Καλλίστη είμαι έτοιμος να τα καταστρέψω όλα για εσένα. Να τους γράψω όλους στα παλιά μου τα παπούτσια και εσύ μου λες ότι δεν θέλεις;''

'' Με άκουσες να λέω κάτι τέτοιο;''

'' Εγώ δεν μπορώ να ζω έτσι. Αν δεν θέλεις να φύγουμε μαζί τότε-''

'' Τότε τι Άλεξ;'' τον διέκοψε. '' Θα φύγεις μόνος σου; Για δεύτερη φορά; Θα το βάλεις στα πόδια χωρίς να ακούσεις κανέναν;''

'' Τότε δεν υπάρχει λόγος να είμαστε μαζί!'' είπε παγωμένος και έφυγε από το σπίτι.

Σκέψεις Καλλίστης:

Τώρα είμαι σίγουρη. Ο Άλεξ ξέρει τι μου κρύβει ο Νίκος. Πρέπει να μάθω ποιος στεκόταν έξω από την πόρτα μου. Άνοιξα το παράθυρο και έκατσα στο μπαλκόνι. Ο δρόμος ήταν άδειος ενώ καμία φυγούρα δεν ήταν εκεί για να με αναστατώσει.

Σκέψεις Άλεξ:

Έχω στα χέρια μου τα αποτελέσματα. Δεν είναι έγκυος. Με δούλευε τόσο καιρό για το τίποτα. Μπήκα νευριασμένος στο σπίτι και την είδα να κάθεται στον καναπέ.

'' Σήκω'' της είπα ξερά.

'' Γιατί;''

'' Έχουμε σε 20 λεπτά ραντεβού για υπέρηχο''

'' Τι πράγμα;''είπε και σηκώθηκε όρθια. '' Ξέχνα το εγώ σε άλλον γιατρό δεν πηγαίνω''

'' Γιατί Μαίρη; Φοβάσαι μην ανακαλύψω αυτό ας πούμε;'' της είπα και πέταξα δίπλα της τον φάκελο.

'' Τι είναι αυτό;''

'' Λεμονοστίφτης'' την ειρωνεύτηκα. '' Μα φυσικά να μην ξέρεις πως είναι εξετάσεις εγκυμοσύνης'' εκείνη έμεινε να κοιτάζει τα χαρτιά. '' Πες κάτι. Μίλα! Δικαιολογήσου! Ζήτα συγγνώμη!''

'' ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΩ;'' φώναξε βουρκωμένη.

'' Μην μου ξανά φωνάξεις εμένα! Γιατί το έκανες αυτό; ΓΙΑΤΙ;''

'' Γιατί δεν ήθελα να σε χάσω. Σε αγαπάω Άλεξ''

'' Και το σε αγαπάω Άλεξ να φανταστώ το έκρυψες από τον Μιχάλη σωστά;'' εκείνη γούρλωσε τα μάτια της και εγώ την χειροκρότησα με τον πιο ειρωνικό τρόπο. '' Ούτε να το αρνηθείς έτσι;''

'' Εσύ φταις! Εσύ με έσπρωξες στον Μιχάλη. Εσύ είσαι υπεύθυνος! Εσύ και οι πράξεις σου''

'' Και τώρα σε σπρώχνω έξω από το σπίτι μου''

'' Μάγια σου έχει κάνει αυτή; Ακόμα και όταν τα πρωτοφτιάξαμε αυτή ήταν πάντα αναμεσά μας''

'' Σήκω και φύγε! Πήγαινε στην Αγγλία, στην Αφρική, στο φεγγάρι χέστηκα. Μείνε μακριά από εμένα και την Καλλίστη''

'' Πιστεύεις ότι σε αγαπάει; Κάνε ένα πείραμα. Πες της να σε ακολουθήσει κάπου μακριά... Σκέψου ότι εγώ σε ακολούθησα παντού χωρίς φθηνές δικαιολογίες''

Εκείνο το βράδυ η Μαίρη μάζεψε τα πραγματά της και έφυγε από το σπίτι του Άλεξ. Πριν όμως πετάξει για Αγγλία φρόντησε να κάνει την πρώτη και την τελευταία της επίσκεψη στην Καλλίστη. Μια συνάντηση που θα έπρεπε να έχει γίνει κάτι χρόνια πριν με το σκεπτικό της Καλλίστης.

'' Φρόντισες να σου αδείασω την γωνιά λοιπόν...''

'' Αν ήσουν έγκυος δεν θα γινόταν τίποτα από όλα αυτά. Ποτέ δεν θα σε χώριζα από τον Άλεξ και πρωτίστως δεν θα χώριζα ένα παιδί από τον πατέρα του. Ξέρω πολύ καλά πως αισθάνεται ένα παιδί που δεν μεγαλώνει με τους γονείς του''

'' Δεν θα σε λυπηθώ Καλλίστη. Τζάμπα ο κόπος''

'' Δεν ζητάω την λυπήση. Ούτε την δική σου, ούτε κανενός. Θα ήταν άδικο να ζήσει μαζί σου''

'' Και ποιο θα ήταν το δίκαιο κατά τα λεγόμενά σου; Να ζήσει μαζί σου κρυφά;''

'' Να ζήσει όπως θέλει και με όποια θέλει.'' η Μαίρη γέλασε ειρωνικά.'' Τι πιστεύεις ότι θα πετύχεις με την παρουσία σου εδώ; Τον Άλεξ τον αγάπησα δυνατά. Τον αγαπάω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Πόνεσα για εκείνον, έκλαψα και γέλασα δυνατά μαζί του.''

'' Συγκινήθηκα'' της είπε ειρωνικά.

'' Τι σκατά θέλεις ε; Έρχεσαι στο σπίτι μου γιατί; Επειδή το σχέδιό σου δεν πήγε όπως σχεδίαζες;''

'' Για να σε προειδοποιήσω ήρθα. Σταμάτα να ανακατεύεσαι στο παρελθόν σου...'' το αίμα της Καλλίστης πάγωσε. Έκανε ένα αργό βήμα προς τα πίσω και προσπάθησε να μην πέσει κάτω.

'' Τι είπες; Ε- Εσύ-''

'' Ααα όχι όχι γλυκιά μου. Εγώ εκτελούσα εντολές τόσα χρόνια. Ξέρεις κάτι; Έχεις 3 φίδια δίπλα σου τόσα χρόνια που σε ναρκώνουν κάθε λίγο και λιγάκι για να μην ξυπνήσεις ποτέ και αντικρίσεις την αλήθεια. Δώσε σημασία στα τελευταία σημάδια και θα ανακαλύψεις πολλά.'' έκανε να φύγει αλλά η φωνή της Καλλίστης την σταμάτησε.

'' Εσύ ήσουν εχθές κάτω από το σπίτι μου;''

'' Μην λες χαζά. Δεν έχω την ικανότητα να βρίσκομαι σε δύο μέρη ταυτόχρονα. Το παρελθόν και η αλήθεια σου χτυπάνε την πόρτα. Είναι στο χέρι σου αν θα ανοίξεις και θα τα αντιμετωπίσεις ή αν θα συνεχίσεις να ναρκώνεσαι κρατώντας την κλειστή. Α! Και μια... ας πούμε φιλική συμβουλή. Αν η πόρτα παραμείνει κλειστή, τότε θα μπουν από το παράθυρο... και εγώ δεν θα το ρίσκαρα... Αντίο''


Έρχονται αποκαλύψεις στα επόμενα κεφάλαια. Σας ευχαριστώ για την στήριξη <3

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Where stories live. Discover now