Σκέψεις Καλλίστης:
Μπήκαμε σπίτι μετά από αρκετές ώρες ταξίδι. Μου κράτησε το πρόσωπο απαλά με τα δύο του χέρια κοιτώντας με στα μάτια. Ένα γλυκό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του πριν φιλήσει απαλά τα δικά μου. Περάσαμε δύσκολα. Ο θάνατος του Νίκου μας έριξε αλλά ταυτόχρονα μας έφερε πιο κοντά. Ένιωθα για πρώτη φορά στην ζωή μου ολοκληρωμένη. Δεν ξέρω πως, δεν ξέρω γιατί αλλά πια είμαι σίγουρη. Μόνο ευτυχίες από εδώ και πέρα. Μπήκε στο μπάνιο και εγώ έκατσα στον καναπέ. Έπαιξα ξανά τα λόγια της Φωτεινής στο μυαλό μου. Ήξερα ότι ο Άλεξ δεν έχει καμία σχέση με τον πατέρα του. Ποτέ δεν είχε. Αυτός ήταν και ο λόγος που ποτέ δεν ήθελε να κάνει παιδιά. Ο πατέρας του. Ποτέ δεν είχε συζητήσει για το ενδεχόμενο παιδιού. Αλλά εγώ ήξερα. Δεν θα συζητήσει ποτέ. Άκουσα το νερό να τρέχει στο ντουζ. Άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα και την έκλεισα πίσω μου. Έβγαλα τα ρούχα μου και τον πλησίασα. Έμεινε να με κοιτάζει. Τον πλησίασα και χωρίς δεύτερη σκέψη τον φίλησα. Έτσι έδιωξα μακρυά κάθε σκέψη και κάθε δισταγμό μου. Τα χέρια του αγκάλιασαν το σώμα μου κάνοντάς με να ανατριχιάζω.
'' Σε θέλω μικρή. Σε θέλω πιο πολύ από κάθε άλλη φορά.'' μου ψιθύρησε και ένας αναστεναγμός βγήκε από το στόμα μου καθώς με άγγιξε.
'' Με έχεις. Πάντα με είχες.'' του είπα καθώς με κόλλησε στον βρεγμένο τοίχο.
'' Μου έχεις λείψει τόσο πολύ'' είπε και μπήκε μέσα μου. Ένας αναστεναγμός ξέφυγε πάλι από το στόμα μου. '' Μην μου το κάνεις αυτό μικρή'' τον άκουσα να μου ψιθυρίζει ενώ εγώ συνέχισα. Καταλάβαινα την επιρροή που ασκούσα σε εκείνον. '' Πρέπει να σταματήσω. Μην με βασανίζεις.'' είπε μέσα από ανάσες.
'' Δεν θέλω να σταματήσεις. '' του είπα και τον κοίταξα στα μάτια καθώς οι αναστεναγμοί μου έβγαιναν από το στόμα μου πιο δυνατοί.
'' Α Καλλίστη'' είπε και δεν σταμάτησα να τον κοιτάζω την ώρα που έφτανε στο τέλος. '' Κα- Α'' είπε και βγήκε γρήγορα από μέσα μου. Είδα το βλέμμα του να αλλάζει καθώς κοίταξε χαμηλά.
'' Δεν έγινε κάτι Άλεξ. Δεν έγινε κάτι κακό.'' του είπα και άφησα το καυτό νερό να πέσει πάνω μου. Το βλέμμα του συνέχισε να κοιτάζει κάτω ενώ με μια κίνηση άρπαξε μια πετσέτα και τυλήχθηκε.
'' Τελείωσα μέσα σου Καλλίστη. Καταλαβαίνεις τι έγινε;'' είπε νευρικά και βγήκε απ' το μπάνιο αφηνοντάς με με το στόμα ανοιχτό. Αμέσως βγήκα έξω με μια πετσέτα και μπήκα στην κρεβατοκάμαρα. '' Έχεις ακόμα τα χάπια της επόμενης μέρας;'' είπε καθώς ντυνόταν.
ESTÁS LEYENDO
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...