Οι μέρες περνούσαν σχετικά γρήγορα αλλά γεμάτες ευχάριστες στιγμές για τους δύο νέους. Προσπαθούσαν να περνάνε περισσότερο χρόνο μαζί αλλά δυσκολευοντουσαν αρκετά. Τα φροντιστήρια και η προετοιμασία της Καλλιστης για τις πανελλήνιες, η δουλειά του Άλεξ στο νοσοκομείο κάνοντας ακόμα την πρακτική του, ο Νίκος και οι χιλιάδες ερωτήσεις του τύπου Ρε Άλεξ πως και δεν εχεις αναφέρει κάτι για καμιά γκόμενά τόσο καιρό; Ανησυχώ. Τι έγινε αποφάσισες ξαφνικά να γίνεις εργένης; τους χαλούσαν τις στιγμές που θα μπορούσαν να είναι ο ένας με τον άλλον.
Σπίτι Καλλιστης:
"Ναι καταλαβαίνω... Ναι έχετε δίκιο δεν είναι εποχή για κοπάνες συμφωνώ. Φυσικά φυσικά θα.... Θα φροντίσουμε να αναπληρώσουμε κάποια μαθήματα αν έχετε χρόνο και εσείς" έλεγε ο Νίκος στο τηλέφωνο.
" Πρέπει να γίνει. Όπως ξέρετε η Καλλιστη είναι πολύ καλή μαθήτρια αλλά οι πανελλήνιες δεν είναι ένα απλό διαγώνισμα 4μηνου. Θα πρέπει να αφήσει κάποια πράγματα έξω από το μυαλό της αυτή την περίοδο" επισήμανε η καθηγήτρια του φροντιστηριου.
" Φυσικά..." είπε με δυσκολία ο Νίκος και έκλεισε το τηλέφωνο. Η πόρτα δεν άργησε να ανοίξει από την Καλλιστη. " Μπα; Που ήσουν μικρή; "
" Στην κυρία Παπαδοπούλου είχα μαθηματικά..."
" Κάτσε κάτω θέλω να μιλήσουμε" ο λαιμός της άρχισε να ξεραινεται και με δυσκολία καθησε στην καρέκλα του τραπεζιού.
" Συμβαίνει κάτι;" ρώτησε και κοίταξε το πάτωμα.
" Εγώ πρέπει να το ρωτάω αυτό κανονικά. Μίλησα με την υπεύθυνη του φροντιστηριου και με ενημέρωσε για τις κοπάνες σου." η Καλλιστη τον κοίταξε καθώς προσπαθούσε να βρει κάποια δικαιολογία.
" Νίκο εγώ... -"
" Άκουσε με... Καταλαβαίνω είσαι σε μια ηλικία δύσκολη. Είσαι σε μια ηλικία που είναι φυσιολογικό να έχεις κάποιο αγόρι αλλά...αυτη την στιγμή... Έχεις μπει στην τελική ευθεία για να φτιάξεις το μέλλον σου..."
" Εγώ... Εγώ απλά... Δηλαδή.... Ήθελα να ηρεμήσω λίγο με τα μαθήματα... Αυτό είναι όλο για αυτό τον λόγο δεν πήγα κάποιες μέρες και..." έλεγε μπερδεμένα η Καλλιστη
" Από εδώ και πέρα θα τηλεφωνώ στο φροντιστήριο για να με ενημερώνουν για την πρόοδο αλλά και για τις απουσίες σου." είπε αυστηρά ο Νίκος και η Καλλιστη κατέβασε το κεφάλι. " Έχεις όλη την ζωή μπροστά σου να βρεις και αγόρι και φίλους και τα πάντα. Κάνε υπομονή αυτούς τους μήνες..." είπε και έφυγε από το τραπέζι.
YOU ARE READING
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...