Το ίδιο βράδυ στο σπίτι του Άλεξ:
'' Πήγαινε ανθρωπέ μου στο δωμάτιο σου να ξαπλώσεις. Σε περιμένει η Μαίρη'' είπε ο Νίκος καθώς ο Άλεξ άνοιξε μια μπύρα
'' Νίκο; Τα έχω γαμήσει όλα αδελφέ'' είπε και ήπιε μια μεγάλη γουλιά.
'' Κάποτε τα λέγαμε όλα εμείς οι δύο. Τώρα όμως; Τι σε απασχολεί;''
'' Δεν αισθάνομαι τίποτα για την Μαίρη''
'' Όπα όπα. Δεν αφήνεις την μπύρα κάτω καλύτερα;'' του είπε και του πήρε το μπουκάλι από το χέρι. '' Πάμε πάλι''
'' Δεν- δεν νιώθω πια πως το λενε; Δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της''
'' Άλεξ αυτή η γυναίκα έχει αρραβωνιαστεί μαζί σου στην Αγγλία. Είστε τόσα χρόνια μαζί και εσύ ποτέ δεν κράταγες θηλυκό δίπλα σου πάνω από βδομάδα''
'' Και όμως... είχα. Μια.'' έπιασε το κεφάλι του πάνω στα λόγια του
'' Και εγώ που ήμουν ρε; Μήπως δεν μπορείς να καταλάβεις τι νιώθεις επειδή την αγαπάς; Πες μου ρε και εγώ δεν θυμάσαι τι ζωή είχα; Τις άλλαζα όλες σαν τα πουκάμισα. Και η Καλλίστη φώναζε ότι δεν θα σοβαρευτώ ποτέ'' είπε και γέλασε. '' Και όμως όταν γνώρισα την Φωτεινή άργησα να το καταλάβω αλλά... την αγάπησα. Η μία από τις δύο γυναίκες στην ζωή μου. Στην αρχή δεν μπορούσα να το διαχειριστώ αλλά όσ-''
'' Δεν είναι αγάπη αυτό που έχω για την Μαίρη Νίκο'' τον διέκοψε. '' Εγώ δεν μπορώ να έχω δύο γυναίκες στην ζωή μου...'' άρχισε να ξεχνάει με ποιον μιλάει και ο Νίκος τον κοίταξε μπερδεμένα. '' Μια αγάπησα και κατάφερα να την χάσω''
'' Ποια λες;'' του είπε περίεργα. '' Μίλα Άλεξ δεν έχω υπομονή'' του είπε κανοντάς τον να επανέλθει στην πραγματικότητα.
'' Άσε με δεν ξέρω τι λέω. Παρά ήπια πάω να την πέσω'' μπήκε στο δωμάτιο ενώ η Μαίρη άλλαζε.
'' Με τρόμαξες!'' του είπε και έπιασε το στέρνο της. Εκείνος την κοίταξε και έπειτα την έριξε στο κρεβάτι. ''Άλεξ;'' εκείνος άρχισε να την φιλάει και να της βγάζει το φόρεμα που ίσα ίσα είχε προλάβει να ξεκουμπώσει. Στο πρόσωπό της έβλεπε την Καλλίστη. Ότι και να έκανε σκεφτόταν την Καλλίστη και όχι την Μαίρη.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΕΞ:
Το κεφάλι μουυυ.... Πόσο ήπια; Ξαφνικά η Μαίρη άρχισε να με φιλάει.
'' Μαίρη;''
'' Καλημέρα μωρό μου'' είπε και με φίλησε.
'' Μαίρη τι έγινε εχθές;''
ESTÁS LEYENDO
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...