Ο Νίκος και η Καλλίστη μπήκαν στο αμάξι και έτρεξαν στο νοσοκομείο. Διάφορες σκέψεις περνούσαν από το κεφάλι της Καλλίστης σε όλη την διαδρομή. Φοβόταν για τα χειρότερα, φοβόταν για το αν θα είναι σε θέση να της μιλήσει όταν τον αντικρίσει. Αλλά η ίδια δεν ήξερε τι οδήγησε τον Άλεξ σε αυτό το ατύχημα.
Βγήκαν από το αμάξι. Οι πόρτες του νοσοκομείου άνοιξαν και οι δύο έτρεξαν στα επείγοντα. Δεν άργησαν να ενημερωθούν για την κατάσταση του Αλεξ. Κάταγμα στο κρανίο και στα πόδια και εσωτερική αιμορραγία στο πάγκρεας. Η Καλλίστη μη μπορώντας να αντιδράσει ήρεμα άρχισε να κλαίει και να παρακαλάει τον Νίκο να κάνει ότι μπορεί." Νίκο βρες μια λύση σε παρακαλώ θα τον χάσουμε!" έλεγε και ξανά έλεγε η Καλλιστη ενώ τα δάκρυα της έτρεχαν ασταμάτητα.
" Είναι με τους καλύτερους χειρουργους που θα μπορούσε να είναι. Δεν είναι εύκολη η κατάσταση το ξέρω αλλά προσπάθησε να ηρεμήσεις." έλεγε καθώς ετοιμαζόταν να μπει και αυτός στην αίθουσα του χειρουργείου. " Δεν σε έχω ξανά δει έτσι... Αλλά... Εσείς μαζί δεν κάνετε και χώρια δεν μπορείτε μικρή"
" Τι, τι εννοείς με αυτό; " είπε ταραγμένη εκείνη.
" Ότι όσο και να τσακώνεστε και να φωνάζετε κατά βάθος αγαπάτε ο ένας τον άλλον. Σαν αδερφός σου είναι τόσα χρόνια είναι λογικό να στενοχωριεσαι αυτή την στιγμή. " είπε και έφυγε.
Στο χειρουργείο:
Ολα δείχνουν να πηγαίνουν καλά και ο καθένας πιστεύει ότι σύντομα θα είναι καλά. Κανείς όμως δεν έχει παρατηρήσει ότι η πίεση της καρδιάς κατεβαίνει πιο γρήγορα από ό,τι το συνηθισμένο.
" Γιατρέ τον χάνουμε! " ενημέρωσε η νοσοκόμα αφού αντιλήφθηκε την πίεση και έπειτα τους παλμούς.
" Όχι όχι όχι δεν τον χάνουμε! Ετοιμάστε 2 φυαλες αίμα γρήγορα!" είπε ο Νίκος και πλησίασε στο κεφάλι του Αλεξ. "Μην μας αφήσεις φιλαράκο. Δεν θέλω να χάσω και σένα! Κρατήσου! "
Οι ώρες περνούσαν βασανιστηκα στην αναμονή που ήταν η Καλλιστη. Η ίδια ενημέρωσε την Φωτεινή η οποία δεν άργησε να έρθει. Οι δύο φανερά σοκαρισμένες και χωρίς να έχουν ιδέα πως και γιατί έγινε το ατύχημα κάνουν πάνω κάτω στον διάδρομο έξω από την αίθουσα του χειρουργείου.
"Δεν θα αντέξω Φωτεινή. Αν τον χάσω... Αν κάτι πάει στραβά και τον χάσω θα-"
" Σσσς ηρέμησε ηρέμησε! Μην κάνεις τέτοιες σκέψεις. Όλα καλά θα πάνε... Ο Νίκος θα κάνει τα αδύνατα δυνατά το ξέρεις αυτό."
YOU ARE READING
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...