Σκέψεις Καλλίστης:
Βαριέμαιιιι! Καλά τι σκατά; Νιώθω ότι είμαι στα ΚΑΠΗ. Τι του βρήκα του παππού Αλέκου; Κάθονται και κοιτάνε την τηλεόραση σαν αποβλακωμένα. Βρε λες να πέθαναν; Μπααα. Πωωω δεν περνάει και η ώρα! Πολύ ωραίος όμως καθώς έχει αφεθεί έτσι. Γαμώ να μην ήμασταν μόνοι μας τώρα;! Ανάσα δεν θα έπαιρνες κακομοίρη μου. Ωχ! Με κοιτάζει. Λες να διαβάζει τις σκέψεις μου; Ψιτ; Ψιιιτττ; Αν αυτή την στιγμή με ακούς ΧΩΡΙΣΕ ΤΗΝ! Τι λέω Χριστέ μου τι λέω; Πάει τα έχω χάσει με αυτόν. Μμμ χαμογελάει, χαμογελάει ο σατανάς! Κούνησα το κεφάλι μου και γύρισα στην τηλεόραση. Τι βλέπουμε είπαμε; Εντάξει αυτή την στιγμή το νιώθω ότι με κοιτάει. Σταμάτα το τώρα αυτό! Το κινητό μου χτύπησε και στην οθόνη εμφανίστηκε απόκρυψη. Βγήκα στο μπαλκόνι να απαντήσω.
'' Σταμάτα να ανακατεύεσαι στο παρελθόν σου! Θα μπλέξεις άσχημα. Η πρώτη και η τελευταία προειδοποίηση!'' το τηλέφωνο έκλεισε πριν προλάβω να πάρω ανάσα και η αντρική φωνή έσβησε. Τα πόδια μου κόπηκαν και έμεινα για λίγο στον καναπέ του μπαλκονιού. Ποιο παρελθόν μου; Ποιος ήταν αυτός ο άντρας και πως βρήκε τον αριθμό μου; Άγνωστη φωνή όμως. Αλλά ποιος ξέρει τι ψάχνω εγώ; Μόνο ο Κυριάκος ξέρει. Τι λέω μωρέ; Έχω να δω τον Κυριάκο δύο μήνες. Έφυγε στην Ιταλία για διδακτωρικό. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η παρουσία ενός ανθρώπου που στεκόταν στο απέναντι πεζοδρόμιο του δρόμου. Οκέι αυτό παρά είναι κρίπι. Γυναίκα ή άνδρας; Δεν καταλαβαίνω από αυτά που φοράει. Αν είναι αυτός που με πήρε τηλέφωνο; Πλησίασα τα κάγκελα. Άνοιξα το κινητό μου και πάτησα την τελευταία κλήση. Απενεργοποιημένο. Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα. Το σκοτάδι μου μέσα! Λοιπόν! Αρκετά γιατί νομίζω ότι παίζω σε ταινία τρόμου. Κοίταξα για τελευταία φορα την φιγούρα και μπήκα μέσα.
'' Τι κάνεις Χριστιανή μου έξω με τέτοιο κρύο;'' άκουσα τον αδελφό μου να μου λέει. '' Άσπρισες και άλλο''
'' Μίλησε και το μελανούρι. Που μικρό τον κρύβανε όταν πλησίαζε σε καταβλισμό''
'' Σου έχω πει να μην το λες αυτό!'' όλοι γέλασαν και ιδιαίτερα ο Άλεξ. Ωχ! Τον ξέχασα αυτόν τόση ώρα.
'' Λοιπόν εγ-'' το κινητό μου ξανά χτύπησε. ''ΔΕΣΠΟΙΝΑ;'' είπα και ξανά βγήκα έξω. ''ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; Δεν είναι έγκυος;''
'' Σίγουρα! Κάθησα μέχρι αργά τελικά με την Ελευθερία για να σας βοηθήσουμε σε όλο αυτό. Η γυναίκα αυτή δεν είναι έγκυος. Αύριο το πρωί θες να περάσεις πριν την δουλειά να πάρεις τα αποτελέσματα;''
YOU ARE READING
ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Romance" Τέρμα το δούλεμα Καλλιστη! Εμείς οι δύο τελειώσαμε" " Αλεξ...ΑΛΕΞ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕ" "ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ ΠΟΤΈ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ!" Ή Καλλίστη ειναι 17 χρονών και ζει μαζί με τον αδελφό της τον 26χρονο Νίκο μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Ο πατέ...