ΚΕΦΆΛΑΙΟ 10

216 13 0
                                    

Ο Νίκος και η Φωτεινή ξεκίνησαν χαράματα για την Θεσσαλονίκη, την πατρίδα της Φωτεινής. Ο Νίκος ήταν αρκετά προβληματισμενος. Δεν είδε πολλά από το παράθυρο την προηγούμενη νύχτα, αλλά μπορούσε να καταλάβει την ένταση που επικρατούσε ανάμεσα στους δύο ερωτευμένους. Στο μυαλό του προσπαθούσε να συγκρίνει καταστάσεις και λόγια που ειχαν υποθει τόσα χρόνια. Όμως κάτι που τον έκανε να ηρεμήσει ήταν ότι στο δικό του σκεπτικό, ο Άλεξ, δεν θα τα κατέστρεφε όλα...

11 χρονια πριν περίπου:

"ΕΊΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ;" η φωνή του Άλεξ αντηχούσε σε όλο το τετράγωνο.

"Παιδί μου ηρέμησε σε παρ-"

"Τι να ηρεμήσω; ΤΙ ΝΑ ΗΡΕΜΉΣΩ;" είπε έντονα χτυπώντας το χέρι του στον τοίχο.  "Είσαι γελοίος..." ο ώριμος άντρας που βρισκόταν απέναντι του έκανε ένα βήμα πίσω κατεβάζοντας το κεφάλι.  "Την μάνα μου ρε; Δεν σκέφτηκες την ίδια σου την γυναίκα; Το ίδιο σου το παιδί; "

" Στον έρωτα δεν-"

"Ποιόν έρωτα; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΈΡΩΤΑ ΜΙΛΑΣ; Με την μάνα του κολλητού μου; Με την καλύτερη φίλη της γυναίκας σου; Και εσύ; Τσίπα δεν έχεις πάνω σου;" είπε αντικρίζοντας την γυναίκα.

" Αλέξη σε παρακαλώ... " τα μάτια της γυναίκας άρχισαν να βουρκωνουν και η φωνή της έτρεμε. " Τον πατέρα σου τον αγαπάω" συμπλήρωσε και ο Άλεξ γέλασε ειρωνικά.

" Πήγαινε ντύσου... Κυκλοφορείς με το σεντόνι λες και είναι σπίτι σου. Ξαπλώνεις στο ίδιο κρεβάτι με τον άντρα της καλύτερης σου φίλης....εισαι για λύπηση!"

" Αλέξη ως εδώ! Η μητέρα σου και εγώ είμαστε οχι και στα καλύτερα μας. Χρόνια τώρα έπρεπε να έχουμε πάρει την απόφαση να χωρίσουμε" Ο Άλεξ έριξε μια καρέκλα κάτω.

" Εσυ ντύσου και εξαφανισου από αυτό το σπίτι! Φύγε από την ζωή μου... Και από την ζωή της μάνας μου..." Τα κλειδιά στην πόρτα ακούστηκαν και η μητέρα του Άλεξ μπήκε χαμογελαστή στο σπίτι. Το χαμόγελο της όμως σβήστηκε στην εικόνα της καλύτερης της φίλης και του άντρα της με τα σεντόνια. " Μαμά; "

" Αλίκη συγγνώμη..."ειπε με δάκρυα στα μάτια η μητέρα του Νίκου και της Καλλιστης.

" Τι γίνεται εδώ;" είπε με σπασμένη φωνή η Αλίκη.  "Κώστα;" ο άντρας έσκυψε τι κεφάλι του.

"Μαμά...Ας τους μαμά και πάμε να φύγουμε μακρυά τους μόνοι μας" της είπε ο Άλεξ στην προσπάθεια να την ηρεμήσει.

" Ήσουν φίλη μου..." είπε κοιτώντας την γυναίκα. "Ήσουν η καλύτερη μου φίλη Μάνια" είπε και την χαστούκισε.  "Σας συχαίνομαι και τους δυό σας!Φύγετε... Φύγετε από το σπίτι μου! Δεν θέλω να σας ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου... ΠΟΤΕ!" είπε γονατιζοντας στο πάτωμα στην αγκαλιά του γιου της.  "ΦΥΓΕΤΕΕΕ"

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Where stories live. Discover now