- Хайде Т/И, готова ли си?- провикна се Криси от хола, а аз вече бях готова.- Да, идвам!- провикна се аз и излезнах от стаята си.
Криси ме караше да ходя с нея на баскетболният мач на гаджето й Джънгкук, а аз не исках.
- Обясни ми отново защо аз трябва да идвам?!- казах аз, защото наистина не ми се ходеше. Нито познавах някой, нито нищо.
- Защото си ми най-добра приятелка и не можеш да ме оставиш сама! Защото ще се запознаеш с нови хора и ще ти бъде приятно.- обясни тя накратко, а аз въздъхнах.
- Моля те де Т/И! Обещах на Джънгкук, че ще ида на мача, но не ми се ходи без теб! Искаш да се скараме ли?- попита мв Криси.
Разбира се, че не исках да се карат, та те са заедно вече от половин година, а до сега и веднъж не съм излезнала с приятелите на Джънгкук.
Криси постоянно ме умоляваме да излизам с тях, но аз все отказвах. Вече познавах всички момичета от групата, защото Криси ми разказа за тях и ми показа снимки, но не знаех нищо за момчетата.
Тя също каза, че почти не се е виждала с тях, но не били лоши хора.
- Да слизаме! Джънгкук ни чака долу!- каза Криси радостно, а аз си взех ключовете, телефона, парите и излезнахме от апартамента ми.
Тръгнахме надолу по стълбите и не след дълго бяхме пред кооперацията. Криси се нахвърли на Джънгкук и се целунаха няколко пъти.
Не бяха от онези двойки, които постоянно се натискат пред другите. Те се държаха културно, а аз исках да си имам точно такова гадже, с което да се държим добре не само един към друг, но и към околните.
Поздравих се с Джънгкук и започнахме да вървим към стадиона, където щеше да е баскетболния мач.
Джънгкук по пътя обясваше, че поприпнцип играят за забавление, но имало някакви момчета, които са ги предизвикали и те са приели.
Той също каза, че от цялата им група има само едно момче, което се занимава по-сериозно с баскетбола.
Казвал се Юнги и бил отдаден на сто процента на баскетбола. Искал да стане баскетболист във висшата лига и да играе в Америка и още такива неща.
От това което чух до сега ми се струва, че това момче е много амбицирано да стане баскетболист.