▪︎44▪︎

149 7 4
                                    

Г.Т. Юнги

Най-накрая е понеделник. Днес отиваме на къмпинг за пет дни. Ще бъде много забавно, а най-хубавото ще бъде, че ще прекарам време с Т/И!

Часа беше 7:00, а аз вече бях готов. Взех си багажа и слезнах на първия етаж, а там се натъкнах на майка ми, която от своя страна правеше нещо.

- Мамо, аз тръгвам!- казах аз, а тя се обърна рязко към мен и ме погледна намръщено.

- Никъде няма да ходиш преди да си ял!- каза тя с висок тон, а аз въздъхнах.

- Но Т/И ще ме чака.- отвърнах аз.

- Обади ѝ се и ѝ кажи да дойде на закуска, а след това ще тръгнете и без това Джон ще ви закара, за къде си се разбързал?- каза майка ми, а аз не можех да споря с нея.

Обадих се на Т/И и ѝ казах да дойде, но тя каза, че все още не готова, а и вече е закусила. Казах ѝ, че ще дойда след около 15 минути, а тя се съгласи с мен.

Обясних на майка ми положението, а тя каза, че следващия път няма да ѝ се размине и ще дойде на закуска.

- Да внимаваш по пътя и да не се забъркваш в проблеми! Искам да бъдеш внимателен и се грижи за себе си, обаждай ми се всеки ден и не забравяй да се храниш по три пъти на ден, даже е препоръчително да бъдат четири!- каза тя строго, а аз се засмях. Толкова е сладка.

- Разбрано!- казах аз, а тя ми се засмя.

Мина малко време и бях готов. Взех си нещата и излезнах отвън, след което сложих всичко в колата и седнах на една от седалките.

Джон подкара колата малко по-напред и в този момент Т/И се появи. Слезнах и я целунах нежно, след което ѝ помогнах с багажа и се качихме отново в колата.

След известно време бяхме пред училището. Видяхме се с всички и започнахме да си приказваме.

- Дияна, кажи ни кой с кого ще бъде в палатка.- каза Намджун, а тя започна да обяснява, че някои ще са по петима, други по четирима и така.

Аз ще съм в палатка с Хосок, Таехьонг и Джин. Джимин, Намджун и Джунгкук ще бъдат в другата палатка заедно с някакво момче.
Т/И ще бъде с Дияна, Ивана и Камелия, а останалите момичета ще бъдат заедно.

- Ще има ли голямо пространство между палатките на момчетата и момичетата?- попитах аз.

Беше ми любопитно колко далеч ще съм от Т/И и колко време ще имаме да прекарваме заедно.

The Basketball Player //MYGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora