▪︎38▪︎

189 10 7
                                    

- Искаш ли топъл шоколад?- попита ме Т/И, а аз кимнах. Може би й беше неудобно. Все пак ние ходим от вчера и изглежда малко напрегната.

Станах от дивана и отидох в кухнята при Т/И. Прегърнах я в гръб, а тя се стресна.

- Извинявай, че те стреснах.- прошепнах й аз.

- Няма нищо.- отвърна тя, а аз я целунах по врата. Т/И правеше това ,което си правеше, а аз стоях и я прегръщах.

- Готово.- каза Т/И весело и ми подаде едната чаша с топъл шоколад. Тя взе своята чаша и тръгнахме към хола, след което седнахме на дивана и настана неловка тишина.

Не знаех какво да направя, за да променя ситуацията. Легнах в скута на Т/И и започнах да я наблюдавам, а тя ме галеше по косата.

- Много е приятно.- казах аз и тя ми се усмихна. Поседяхме малко така, но вече не исках да съм сам. Станах от дивана и направих знак на Т/И да легне, след което легнах до нея и я прегърнах, а тя се сгуши в мен.

- Това е още по-приятно. - казах аз и се засмяхме.

- Напрегната ли си?- попитах Т/И изведнъж, а тя ме погледна объркано.

- Какво имаш предвид?- попита тя недоумяващо.

- Ами, имам предвид това, връзката ни, ако мислиш, че избързвам... можем да спрем.- казах аз, а Т/И въздъхна.

- Не е това. Просто не съм свикнала да се държа толкова близко с някого. Харесва ми да прекарваме време заедно и то много.- обясни тя.

- Радвам се, че не се притесняваш от мен, или връзката ни.- казах аз, а тя ме погледна лошо.

- Защо си мислиш такива неща? Аз те харесвам и няма как да се притеснявам от това, че сме заедно.- обясни отново Т/И.

Продължихме да се прегръщаме и да си седим в тишина, но вече не беше неловко. Галех Т/И по лицето, а тя ме гледаше сладко и ми се усмихваше.

Изведнъж телефона ми звънна. Изпуфтях недоволно и се протегнах към масата, след което вдигнах и започнах д разговарям, без да ставам от дивана.

Т/И стоеше мирно и главата й беше на гърдите ми. Беше спокойна и отвреме навреме ме поглеждаше и ми се усмихваше.

Говорех с майка ми. Питаше къде съм и защо все още не съм се прибрал, защото й казах, че ще се прибирам днес. Казах й, че ще се прибера по-късно, защото сега съм зает, след което затворих телефона.

The Basketball Player //MYGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora