Г.Т Т/И
Стояхме всички отвън и си говорехме. Оглеждах се наоколо с надеждата погледа ми да засече Юнги, но това не се случи.
- Криси, виждала ли си Юнги?- попитах аз, а тя поклати глава.
- Джънгкук е с него, но не ми каза какво ще правят.- отвърна тя, а аз въздъхнах. Кой знае къде са пак?!
Започнах да се разхождам и да си говоря с различни хора, докато изведнъж не усетих две ръце да се увиват около кръста ми.
Обърнах се рязко назад и видях Юнги с усмивка на лице.
- Къде беше?- попитах аз, а той започна да ми обяснява, че с Джънгкук трябвало да донесат някакви неща.
- Хайде да танцуваме, или да ядем? Пием?- предложи Юнги
- Хайде да пием!- каза той.
- Добре!- отвърнах аз и отидохме до една от масите, след което си взехме за пиене.
Говорехме си, смеехме се и накрая седнахме до останалите. Пяхме песни и се забавлявахме. Юнги беше леко пиян, но не му личеше особено.
Изведнъж той се обърна към мен и ме целуна жадно, след което започна да целува и врата ми.
Знаех, че е пиян, но също знаех, че няма да ми направи нищо, и точно поради тази причина не му казах да се отдръпне.
Харесваше ми това, което прави. Усещах пеперуди в стомаха си, а и голямо удоволствие.
Прегърнах го и чух как се изкикоти.
- Хайде да останем заедно в някоя от палатките.- каза ми той тихо.
Погледнах към големите палатки разпънати до нас и се усмихнах. Не е толкова студено и затова можем да останем, а и в една палатка се хващат поне 10 човека.
Кой знае от къде са намерили тези големи палатки…
- Ще останем.- отвърнах аз, а ток ме целуна по устните.
- Гладен ли си? Искаш ли да ти донеса нещо?- попитах аз, а той поклати глава и постави главата си на рамото ми, след което ме прегърна през кръста и започна да движи ръката си леко.
- Спи ли ти се?- попитах аз
- Не!- отвърна той и затегна хватката си.
- Знаеш ли, че ухаеш много хубаво?- каза ми той и ме целуна по рамото, а аз се усмихнах.
Започнах да се оглеждам наоколо. Всички си приказваха. Едни се смееха, други говореха, а трети се прегръщаха… точно като нас.