▪︎4▪︎

257 13 0
                                    


Изведнъж Юнги спря на място и всички го поглеждаха объркано.

- Знам едно мястото, където правят много хубави шейкове!- каза той, а всички започнах да викат и да се радват.

Започнахме да вървим натам където ни кажеше Юнги. Отново бяхме на групички и си приказвахме, докато изведнъж Юнги не започна да върви до мен.

- Как си?- попита ме той.

- Добре, ти?- отвърнах аз.

- Изглеждаш изморена, явно не обичаш да ставаш рано!- каза той и се засмяхме.

- Всъщност да! Криси ме събуди в 7:30, След което изведнъж й хрумна да идем да тичаме и сега ми се спи много.- обясних аз, а той отново се засмя.

- Явно искаш да станеш баскетболист?!- казах аз, а той кимна.

- Да, това е мечтата ми от малък, а сега се опитвам да я осъществя. Уча в (име на училище) и тази година ми е последна. Ако имам добри оценки ще ми дадат стипендия и ще ме препоръчат.- обясни той.

Явно е планирал бъдещето си, а аз дори не знам какво ще правя след като се прибера.

- И аз уча в това училище...е по-скоро се преместих и тази година ми е първа, но също съм 12 клас, като теб!- казах аз.

- Наистина ли?- попита той учудено, а аз кимнах.

- Май си планирал всичко...за напред...- казах аз и се засмях неловко.

- Всъщност да, но резултатите ми са много слаби и може да не ми отпуснат стипендия и да не ме препоръчат за някой университет, в който ще мога да играя баскетбол.- обясни той.

- Тази година е важна.- казах аз.

- Да, заради изпитите и всичко...-каза той.

Толкова ми беше приятно да си говорим, че не съм разбрала кога сме стигнали до мястото, където правят шейковете.

- Тук има всичко!- каза Юнги.

- Момичета, избирайте си! Както казахме днес ние черпим!- каза Намджун.

Настанихме се на една маса и започнахме да разглеждаме каталозите. Имаше толкова разнообрази неща и всичко изглеждаше вкусно.

Седях и разгледах каталога поне 4 пъти, но не знаех какво да си избера.

- Препоръчвам ти млечен шейк и бургер.- каза ми Юнги тихо. Беше точно до рамото ми и ми гледаше към каталога, а аз извъртях леко главата си, за да погледна към него.

The Basketball Player //MYGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora