▪︎20▪︎

168 11 0
                                    

Обърнах се напред, но все още рекламите не бяха свършили. Ивайла започна да ми приказва нещо, а аз се правех, че я слушам, докато изведнъж филмът не започна.

Обърнах погледа си към екрана и започнах да гледам началото на филма.

Всъщност филма беше интересен. В цялата зала беше настанала гробна тишина и не се чуваше абсолютно нищо, освен филма.

Мина малко време и вече беше около средата на филма, а точно в този момент главните герои решиха да го направят (18+).

Започнах да се оглеждам из залата, защото ми беше неловко. Погледнах към другите и започнах да се смея.

Юна тихо се караше на Намджун да не гледа, а той й казваше, че тогава и тя няма да гледа.

Ивайла и Джин гледаха филма и не обръщаха внимание на никой.

Дияна и Техьонг се натискаха, а аз бях в шок. Те нали не бяха заедно? Как изведнъж решиха...явно филма променя нещата.

Саша, Миа и Хосок се оглеждаха из залата като мен, а Джимин гледаше с усмивка към екрана. Криси и Джънгкук криеха очите си един на друг, а това беше толкова смешно, че едвам се сдържах да не се разсмея.

Обърнах се на другия край, за да видя какво прави Юнги, а той ме наблюдаваше.

- Защо ме гледаш така?- попитах аз объркано. Беше ми неловко да ме гледа така.

- Гледам към теб, за да не гледам към тази част от филма.- каза той, а аз се стъписах. Стана ми неудобно след тези негови думи.

- Защо не гледаш на другия край?- попитах аз, защото ми беше толкова неловко, че не знаех какво да кажа.

- Защото няма към кой да гледам на другия край, а така ще можем и да си приказваме.- обясни той, а на мен ми беше толкова неловко, че не беше истина.

- Харесва ли ти филма?- попита ме Юнги, а аз кимнах.

- На теб?- попитах аз и Юнги също кимна.

Започнахме да си приказваме, докато не мина сцената и след това продължихме да гледаме в тишина.

Мина около един час и филма свърши. Взехме си нещата и излезнахме от киното.

- Хайде да направим още нещо!- каза Саша, а ние си нямахме и хал хабер какво да правим.

Започнахме да се оглеждаме из центъра, но нищо не ни хрумваше.

- Боулинг?- каза изведнъж Миа и всички се спогледаха.

The Basketball Player //MYGWhere stories live. Discover now