▪︎42▪︎

210 8 1
                                    

~След една седмица~

Днес отново се връщаме на училище. Не ми се ходи особено, но хубавото е, че ще съм с Т/И.

Слезнах по стълбите и тръгнах към Т/И. Днес ще вървим само двамата. Казах на останалите, че няма нужда да ни чакат сутринта, защото искам да вървя заедно с Т/И.

Не след дълго пристигнах пред кооперацията, в която живее Т/И и започнах да я чакам.

Бях подранил малко, но явно е от вълнение. Изкарах телефона си и започнах да разглеждам социалните мрежи и не след дълго видях как вратата се отваря.

Т/И излезна от входа и дойде до мен, а аз я хванах през кръста и я целунах, а тя се усмихна.

- Защо си сам?- попита ме тя, а аз повдигнах рамене.

- Къде са останалите?- попита отново Т/И.

- Няма ги! Сега спри да питаш за тях и обърни внимание на мен!- казах аз сърдито, а тя се засмя, след което ме целуна, а аз задълбочих целувката.

След малко се отделихме и хванах Т/И за ръката, като започнахме бавно да вървим надолу по улицата към училището.

- Изобщо не ми се ходи на училище.- оплаках се аз.

- И на мен, но няма какво да направим по въпроса.- каза Т/И и беше права.

- Само едно ми е чудно и то е къде са останалите?- замисли се Т/И.

- Казаха, че ще тръгват по-рано или нещо такова.- казах аз и се почесах зад врата.

Не след дълго стигнахме до училището. Запътихме се към класната стая и влезнахме вътре, след което директно заехме местата си.

Говорехме си с останалите, докато чакахме часа да започне. Всички си приказват оживено, а аз гледах към Т/И и й се усмихвах.

- Юнги, изглежда много зловещо да ме зяпаш така.- каза Т/И, а всички около нас се разпръснаха в това време, защото госпожата влезна в стаята.

Започна да обяснява някакви неща, но това, което най-много привлече вниманието ни беше, че ще има екскурзия за няколко дни.

Ще спим на палатки и ше се разхождаме. Всички бяха много щастливи след докато чуха това, а аз погледнах към Т/И. Дали и тя щеше да дойде?

- Ще дойдеш, нали?- попитах аз, а тя закима усмихнато.

След като госпожата ни обясни подробности, като колко ще струва, кога ще ходим, за колко дни и такива неща, часа започна.

The Basketball Player //MYGWhere stories live. Discover now