▪︎19▪︎

212 12 8
                                    

Станах от дивана и си направих чаша кафе, след което седнах на дивана отново и пуснах телевизора. Разгледах каналите и попаднах на някакъв филм, оставих го и започнах да гледам, докато изведнъж телефона ми не звънна.

Взех го от масичката и видях, че ми звъни Юнги, после погледнах към часа, беше 15:10, а той ме е чакал долу да му отворя.

Оставих всичко и се затърчах надолу по стълбите. След малко бях долу и отворих вратата.

- Съжалявам...Не съм разбрала кога е минало времето. - казах аз, а Юнги само ми се усмихна.

Влезнахме вътре и започнахме да се изкачваме по стълбите, докато не стигнахме етажа, на който живеех.

Влезнахме в апартамента и казах на Юнги да се настани на дивана.
Той седна, а аз му донесох чаша вода и направо започнах да му обяснявам уроците.

Не казвах нищо друго извън рамките на нещата, които трябваше да научи. Не го питах как е, какво прави и още такива, а той само ме гледаше и кимаше.

Дали разбираше нещо?

- Обясни ми тази задача.- казах аз и посочих една от задачите, които обяснявах преди малко.

Юнги започна да обяснява задачата, имаше малко пропуски и грешки, но не беше толкова зле.
Продължих да обяснявам, а той да ме слуша.

Не след дълго бях обяснила всичко и му дадох няколко задачи за решаване. Той започна да ги решава, а аз взех телефона си и започнах да разглеждам социалните мрежи, докато чаках Юнги да приключи.

В стаята беше тишина и единственото, което чувах беше химикала по белите листи.

- Съжалявам...- продума изведнъж Юнги, нарушавайки тишината в стаята.

- За какво съжаляваш?- попитах аз объркано.

- Че винаги когато ми предложеше помощ я отказвах и се държах грубо с теб...- започна той.

- Просто...никога не съм бил добър в училище, а ми се налагаше, за да успея да постигна това, което искам и да покажа на баща ми, че мога да се справя...- продължи той.

Не казах нищо...просто кимнах. Дали трябваше да кажа нещо?

Юнги продължи да решава, а аз уж си гледах телефона, но всъщност мислите ми бяха другаде.

След време Юнги каза, че е готов, а аз взех тетрадката и започнах да проверявам задачите.

The Basketball Player //MYGWhere stories live. Discover now